Stuhrling

Ik vind de Stuhrling die op klokvandaag aangeboden wordt, wel iets hebben.

Wat plaatjes erbij, anders zien we morgen weer niks meer:

die sluiting is wel een beetje blikkerig.

Dertien in een dozijn Asian rubbish…

Maar wel meer Rubbish dan gebruikelijk (zelfs)…

Kijk maar eens naar het uurwerk. Een Chinese Unified “Tongji” loopwerk met een automaat aanpassing. Deze uurwerken zijn bijna zonder uitzondering van rampzalige kwaliteit. Echt het allerlaatste wat ik als “skelet” zou willen zien.

De rest? Ik vind het rommel, maar ieder z’n mening.

lexor Schreef:

Maar wel meer Rubbish dan gebruikelijk (zelfs)…

Kijk maar eens naar het uurwerk. Een Chinese
Unified “Tongji” loopwerk met een automaat
aanpassing. Deze uurwerken zijn bijna zonder
uitzondering van rampzalige kwaliteit. Echt het
allerlaatste wat ik als “skelet” zou willen zien.

De rest? Ik vind het rommel, maar ieder z’n
mening.

ik vind t wel redelijk uitzien. maar als ik je mag geloven iver de kwaliteit, zou ik em laten liggen.

Ik vind dat ze wel een paar leuke modellen bij hebben. Zo lang je ze draagt, is er niets aan de hand.

Af en toe moet je ook iets anders dragen dan de bekende merken met betere uurwerken. Gewoon iets leuks.

Zoals die Theorema Sao Paolo Mechanical die ze vandaag hebben. Heeft wel iets. Is dit echt troep of valt het toch mee? Hoe lang zal zo iets mee gaat als je het regelmatig draagt?

Iemand tipte me voor een skeleton dx.com >X

Sprinter Schreef:
-----------------------------------------------------. Is dit echt troep

of valt het toch mee? Hoe lang zal zo iets mee
gaat als je het regelmatig draagt?

ik denk dat qc erg tegenvalt, en dat de uurwerkjes waarschijnlijk niet gesmeerd zijn, zal op de lange termijn ook iet zo goed zijn. maar ik had vorig jaar n paar maanden n parnis pilot als daily beater om. en dat ging prima. ik lette wel op met vocht. wat toen ik mn geimproviseerde watertest uitvoerde werden mn vermoedens bevestigd…

Ik had echt niet verwacht dat je voor die prijs een apparaat zou krijgen dat de vergelijking met x*duurdere merken kan doorstaan.

Maar zoals ik al zei: ik vond ze wel iets hebben. En op de foto’s ziet het er toch erg soignée uit. Al kan dat ook met photoshop te maken hebben.
Heb er uiteindelijk geen gekocht, maar dan vooral vanwege de vreemde mengeling van cijfers en idexen.