Ik heb zin om de schrijver een Twents pak rammel te geven.
Ben afgehaakt bij de eerste alinea van het artikel.
Totale onwetendheid is geen zeldzaamheid bij niet- horlogegerelateerd journaille
Ik gok ter leering ende vermaeck
Als dit de werkelijke kosten zijn, dan valt de moeite die je moet doen icm de extra premie bij de handelaar best wel mee. Het is bijna liefdadigheid wat Rolex doet .
Dat artikel is een interessante mix van ongeïnformeerdheid, een hautaine kijk op de wereld, nietsontziende oversimplificatie en een grote klodder obscurantisme.
Nu zijn er vast forumleden die vinden dat dat precies mijn kop thee zou moeten zijn, maar het tegendeel is waar, vrinden.
Kortom: Wat een kutstuk.
Ah, ik dacht misschien ben je zelf wel accountant, dan zou dit tenminste nog een leuk draadje kunnen worden.
Ik vind het wel grappig om te lezen. Aardige bespiegeling.
Zeg dat!
Een platina diamond-set Daytona kost list €74.500
Is dat rond een ton? Een beetje wel.
Is dat het model dat schrijver in gedachten had? Wellicht niet.
Was het een redactie stuk?!? Ik dacht dat het een sluik reclame was van een of ander juwelier.
De potentiele klant alvast een beetje in de week zetten.
“Two tone daytona voor 25K?!?! Wat een koopje!”
Ja, precies dan wordt de S&C/Gassan advertentie in eens heel aantrekkelijk
Ik blijf dat een maf werkwoord vinden. #alwaysultra
Dus dit.
Nou die Bert bakker snapt er niks van.
Zal zelf wel een Seiko dragen. Kan die eea verantwoorden naar zijn klanten.
Nee die bakt ze wel erg bruin.
Dit blaadje is voor mij helaas ook noodzakelijk kwaad. Ik kan jullie gerust stellen, dit was nog niet eens het slechts geschreven artikel😂
Ps. Ik doe dit merk wel gewoon om tijdens mijn declarabele uren. Als er hard wordt gewerkt mag er ook hard genoten worden!
Lekker kwalitatief blad… zegt dat iets over de doelgroep?
Ben het helemaal met je eens!
En waarom is de persoon die een horloge draagt van 40-50 K niet meer “integriditeit, duidelijkheid en ingetogenheid”?!? Dat is weer typisch hollands.