Stuntar

De Tudor BB (Burgundy) spookte al een tijdje door mijn hoofd. Toen kwam ik de advertentie van Stuntar tegen voor een bijna nieuwe met Jubilee bracelet. Direct gereageerd en tot een deal gekomen. Telkens snel reactie gehad en netjes te woord gestaan. Zondag was het dan zo ver. Afgesproken bij een Van der Valk en daar het prachtige horloge opgehaald onder het genot van een kopje koffie. Duidelijk een echte liefhebber, die ook netjes met zijn spullen om gaat.

Was de goede keuze want het horloge is niet meer afgegaan sindsdien :partying_face:

1 like

Stuntar zocht een BB54 en ik had er net 1 te koop gezet.

Keiharde onderhandelingen over en weer tussen Noord-Holland en Overijssel, maar zonder te lowballen, met respect voor het product en een lach.

De deal duurde 8 minuten, want we moesten weer aan het werk. We gaan de tijd nog wel een keertje inhalen! :heart:

1 like

Vanmiddag de Tudor van Stuntar overgenomen. Hele prettige en transparante communicatie. We hebben heel gezellig een uurtje zitten kletsen over de hobby.

U kunt met een gerust hart zaken doen met Stuntar! :ok_hand::clinking_glasses:

1 like

Joost is altijd top, naast het regelmatige leuke contact, kan je ook supergoed transacties doen met Joost. :100: dikke aanrader! :ok_hand::ok_hand:

1 like