Feliz navidad!
Kan iemand mij op basis van deze matige foto’s van info voorzien voor een eventuele aankoop van deze 5513 uit mijn geboortejaar 1967? De sub staat te koop in Italië, daar lees ik niet altijd even beste verhalen over.
Thanks,
Erlend
Feliz navidad!
Kan iemand mij op basis van deze matige foto’s van info voorzien voor een eventuele aankoop van deze 5513 uit mijn geboortejaar 1967? De sub staat te koop in Italië, daar lees ik niet altijd even beste verhalen over.
Thanks,
Erlend
Bij een erkende dealer of een schimmige particulier? Dat scheelt nogal…
ik lees over de sub ook niet altijd even goede verhalen…
Het lijkt er in ieder geval op dat de wijzers en de index op de 6 een keer vervangen zijn, als je naar de kleur vandere de lume kijkt. Ook linkt 't op de foto alsof de index op de 6 een witgouden omranding heeft, maarI schiet ligt dat aan de foto’s.
Ik zou in ieder geval een 5513 enkel en alleen bij een bewezen betrouwbare partij kopen en met B&P.
Groetjes,
Joep
De wijzers zijn vernieuwd en de bezel ook, dit zou volgens mij een fat font moeten zijn.
Die lume op 6 klopt ook niet. Ik zou hem laten gaan.
Lume lijkt er daar gewoon af te zijn gevallen.
Insert lijkt inderdaad een service exemplaar.
Dus dat.
B&P interesseren mij geen moer, zo lang de aan- of afwezigheid maar naar tevredenheid in de prijs zit verwerkt.
Mijn advies is om vintage altijd vast te houden, goed de handen en ogen de kost te geven. Zodoende dus nooit online te bestellen. Ook al zou de prijs er naar zijn, eigenlijk juist dan niet kopen. Kan nog veel meer mis mee zijn dan de foto’s je doen geloven. Bij een horloge van 10 jaar oud kan een hoop mis zijn, laat staan een horloge van 50 jaar oud! Gewoon een veel te groot risico…
Ik denk dat deze echt is, maar er is behoorlijk aan gesleuteld. Wijzers en bezel zijn service exemplaren, dan hebben we de inhoud nog niet kunnen beoordelen.
Ik zou verder sparen voor een exemplaar uit NL.
Succes met je beslissing.
Denk dat je de verkeerde poster citeert, want ik pieker er niet over.
Wat is die inlay tussen de pip en de één raar beschadigd…
Het lijkt wel alsof ze er een schroevendraaier tussen hebben gezet om die te verwisselen.
Die cijfers en beschadigingen op de bezel vielen me ook op.
Ik zoek fijn verder. Bedankt voor jullie reacties!
Je moet inderdaad ozo uitkijken met 5513’s en zeker als ze vreemde beschadigingen hebben of te mooi geprijsd zijn.
Meters first, vrij zeldzame plaat dan nog, maar zijn deze niet net iets later 1969-1970??
Als deze te ver van de gangbare prijzen ligt, zou ik toch zeker voorzichtig zijn.
Lumepip, wijzers en indexen zijn allemaal verschillend verkleurd. Het lijkt me een samengesteld horloge op zijn minst. Wegwezen!!!
Als ik het horloge zie en de combinatie met Italië(verkopers maar ook de post) dan krijg ik er een naar gevoel bij.
In deze prijsklasse zou ik persoonlijk voor meer zekerheid kiezen.