Dat is idd de standaard sluiting. Plus een Rubber band krijg je erbij.
Zenith* Schreef:
Allebei mooi.
De Tudor heeft een aparte sluiting, is dat
standaard?
Nooit eerder gezien.
Dat is idd de standaard sluiting. Plus een Rubber band krijg je erbij.
Allebei mooi.
De Tudor heeft een aparte sluiting, is dat
standaard?
Nooit eerder gezien.
Voor mij de pelagos veel mooier dan een bling Rolex ,maar dat is mijn mening.
Mooie review! Ben nog niet zo lang HF-lid en heb ook een Pelagos in bezit. Erg fijn horloge en draag deze met plezier. Een Rolex Submariner staat nog op mijn verlanglijstā¦
Ben erg nieuwsgierig welk klokje nu het meest gedragen wordt en of er een mogelijke voorkeur is.
@Spoon1, We zijn ruim een jaar verder. Nog een voorkeur ontwikkeld :Tudor of de Rolex?
Ahumnnā¦heb de klokken al geruime tijd niet meerā¦
Ben alweer 2 andere Rolexen, omega en S(orry)teinhart verder.
De Tudor was redelijk snel wegā¦enkele weken na deze post. Vond hem toch te āsaaiā.
De Sub enkele maanden later, maar bij de overdracht had ik eigenlijk al spijt.
Daarna nog een paar andere gehad en toch te snel beu dus toch maar weer naar Omega uitgeweken.
Nu alleen een Planet Ocean.
Leuke vergelijking!
Beide mooie horloges, de NoDate echt prima in verhouding met alles, en ik vind de ceramic bezel mooi.
De Pelagos is wellicht in de vergelijking meer de future divers watch, snow flake hands en titanium kast, prachtige en functionele clasp.
In dit rijtje past de Rolex SD4000 ook wel thuis.
Beiden zijn echt parels, ik zou zelf meer voor de Pelagos gaan, mede omdat deze een datum heeft, alleen de prijs t.o.v. het 2824-2 uurwerk zint mij niet helemaal, maar of dat echt een probleem is weet ik niet, de nieuwe versie met inhouse movement zal denk ik flink duurder worden, bovendien teveel tekst op de dial.
Ik heb lang gekeken naar de pelagos echt moii voiral de snowflake wijzers
Dan komt er straks de nieuwe pelagos die mij ook zeer aanspreek maar toch een behoorlijk verschil in de prijs van de twee pelagos
Ben uiteindelijk voor de sea dweller 4000 gegaan
En bevalt zeer goed
Hi, dank voor je reactie. Zonde⦠ik dacht dat die klokjes voor het leven zou zijn. Omega is ook een prachtig merk maar ga toch meer voor de klokjes uit de Rolexstal. Groet.
leuke review en mooie klokken