Stiekem heel erg offtopic, maar ik zag dat dit subforum inmiddels meer dan 300000 berichten heeft.
Misschien voor iedereen een leuk moment om eens terug te kijken op de horloges die bij één ieder de afgelopen forumjaren in de verzameling heeft gezeten (en misschien nu nog zijn).
De enige die ik nog mis van degene die ik heb verkocht is de Sinn. Denk dat die of iets soortgelijks ooit nog maar terug moet komen. Verder ben ik erg tevreden met mijn collectie, al kan het zijn dat de Nomos op een gegeven moment plaats gaat maken voor iets anders moois.
hey dreski, met alles op 1 foto gaat het wel een stuk gemakkelijker
zal der wel een paar plaatsen maar ik heb er ook een heel aantal meerdere keren gehad dus die slaan we maar over.
lijkt me ook handig om bijv max 10 foto’s in 1 post te plaatsen anders blijf je straks aan het scrollen
de planet …dit was mijn eerste …niet mijn laatste in meen dat ik er 3 heb gehad in 45mm
(blijft grappig om te zien hoe er op een omega croco van €350,- wordt geknaagd :D)
de sumo …ik heb volgens mij twee blauwe en een zwarte gehad
de samurai zie je ook niet veel meer …
de sql001 …
de sql003
doxa
ik heb nog een doxa gehad maar kan daar geen foto meer van vinden
geen doxa maar een zusje ervan …jenny
was alleen niet meer waterdicht
1 van de drie SND’s
de blackbird met utc heb ik 1 keer gehad …de aerospace in deze uitvoering 3x
omega ploprof
blauwe seamaster heb ik geloof ik 6x gewoon gehad en 3x co-axial
non ac ik meen 3x , speedmaster 3x (allemaal plexi met gesloten bodem)
zo dat was deel 1 …zal de volgende wat casio’s plaatsen
Ik heb bij deze mijlpaal mijn eerste posting eens opgezocht. Dat is alweer een tijd geleden.
Ik heb de verleiding weerstaan om hem omhoog te halen.
Gewoon leuk om weer terug te kijken naar dat eerste horloge waar ik helemaal van in de ban was. Ik kan het nog steeds niet over mijn hart verkrijgen hem weg te doen.
Breitling:
B1 blue dial with analog UTC
Avenger Seawolf yellow dial
Tissot: T-Touch Classic T33.1.388.62 glass: tatctile sapphire / dial: anthracite
Seiko: SNJ013P1 World Time Duo-Display
Casio: Casio Hotbiz memory 200
Du Bois 1785: S-3008 white dial
Nu durf ik ze niet meer te posten; anders zit de helft van het forum met RSI
Alles wat ik op dit moment in bezit heb.
Alleen een paar oudjes staan er niet bij geloof ik.
Foto’s zijn ook niet allemaal even mooi, maar ik ben hier al zo lang mee bezig geweest dat ik geen had om betere te zoeken. Photobucket is venieuwd en heeft alles door elkaar gezet
Om te beginnen 1 die ik niet meer draag, maar bij mijn vriendin haar verzameling staat.