Zat voor een collega het op het web wat te struinen naar duikers,toen ik weer eens op de site van Helenarou(sub-hommages) stuitte.
Over de looks van de horloges zal ik het maar niet hebben,daar is al veel over gesproken.
Wat mij aan het denken bracht, vindt de kast(met saffier) en de bezel(ceramisch) eigenlijk wel cool,eigenlijk zoals een duiker hoort te zijn.
ETA uurwerk erin,plongeur wijzers, maar niet met deze dails.
Blauw ,groen wat zou nog meer bij die zwarte bezel passen?
kijk alleen naar de kast zónder de dial,totaal andere dial maar met plongeur wijzers(heb nog een setje plongeurs liggen n.l)
ETA werkje erin 2824 of 2836.
Iets duidelijker?
Als ik puur naar de kast en band kijk ziet dat er goed uit, wil alleen niet die (hommage )dial erin.
Wil iets samenstellen wat niet ‘op die’ lijkt , niet voor de verkoop,maar gewoon een fun klok met een ETA werk erin voor mezelf.
Moet alleen nog een idee hebben voor de dial.
Heb een setje plongeurs (wit/gifgroen) voor ETA en een dial voor ETA 2836 maar die heeft een tachyring dat past niet op een duiker denk ik.
Wat dacht je van een explorer dial er in. Ik zie nl de laatste tijd die combi wel vaker, en vind hem wel leuk. Maar ik weet niet of het wel 'duiker’genoeg is.