Sub no shit

Vandaag even lekker prutsen, ik had ooit in een grijs verleden eens een kapotte nep rolls sub op de kop getikt:+, voor de kast,de kast en band waren redelijk te doen.
Dus vandaag maar eens de kast uitgemest voorzien van nieuw werkstuk en zwarte dial, gouden wijzers en gouden kroon. komt nog een groene of zwarte nato op
ziehier het resultaat.

Beetje onduidelijke foto. Wat voor een wijzerplaat is het dan? En hebben de zijn de indexen ook zwart? Verder is het pareltje van de bezel kwijt of niet? (dat krijg je met neppe :+). Trouwens, dankzei ‘de druppel’ kun je nu extra goed zien of het 3 uur is? Nog één vraagje dan; wat voor uurwerk zit er nu in?

Overigens heb ik wel respect voor het prutsen in zo’n klokje. Ik heb ook is een nep-rolex onderhanden genomen maar meer dan dit is het niet geworden:

Tegenwoordig zit er i.v.m. condens geen glas meer in en is de zogenaamde RR-ring eruit gekrast:P. Deze wordt alleen tijdens melige buien of feestjes gedragen.

groeten,

JW

Hee JeeWee

Er zit nog wel een datumpje op hoor;), kan je op de foto inderdaad niet zien.
Er zit op het moment een myota achtig werkje in, en de rolls wijzerplaat heb ik matzwart gelakt.
Gewoon even voor de gein, leuk klokje voor in de tuinB)-

Maar misschien zet ik er ook nog wel eens een ander leuk werkje in, en maak ik er een echt mooi klokje van, want de kast is best te doen.

Ik snap het :wink: Ik heb ook is een keer een helemaal kapotte “daytona” gekregen, maar het uurwerk loopt nog wel. Ik was is een keer van plan daar iets mee te doen maar het komt er niet echt van. Het zou denk ik wel een soort van trots gevoel geven. Alhoewel. ik ben een beetje perfectionistisch dus dan valt het toch altijd tegen :P.

JW

Ik vind hem wel gaaf eigenlijk. Beetje stealth achtig.
En een leuk oefenobject, natuurlijk.

Groeten,

Martin