Subdelta 2016 Limited Edition: prijs bekend gemaakt

De prijs van de Subdelta 2016 Limited Edition is bekend. €1750 (met €250 korting voor early-bird inschrijvers). Nu zie ik op de website nog een foto van Jan (Arie Kabelstra) staan en een foto van de kast van P1lot One als onderdeel van het DNA van het horloge. Dus ik neem aan dat de kast van zjn hand zal zijn. Dat is een duidelijke plus, ik heb de P1 in levende lijve gezien met ribbels & was aangenaam verrast :wink:

1 like

Los vh goede initiatief sla ik deze over…

Reden: de toch wel hoge kosten voor een horloge ‘van een plaatje’ (los vd wederom ongetwijfeld geweldige specs) en het feit dat ik mijn grail bijna bijelkaar heb gespaard.

Hoe dan ook: succes!! (tu)

Remie gaat zo te zien weer de bandjes maken (tu)

Zelf skip ik ook om fondsen vrij te maken voor wat anders.

Sterke twijfels… een automatische 24 uurs einzeiger staat al een tijdje op mijn verlanglijstje, net als een nieuwe keuken, voortuin aanleggen, huis schilderen, …
Ik wacht de 3D rendering af.

;)

7T2 Straps Schreef:

:wink:

En dat is ook goed nieuws, want je banden zijn top, op basis van de P1 band die ik gezien heb :slight_smile:

De site doet ie ieder geval weer z’n werk en zou zelfs mij enthousiast krijgen voor een einziger

:wink:

Misschien kijk ik er overheen maar ik zie geen depth rating. De Isofrane is de beste duikersband die er is maar wat heeft die band voor zin als je met het horloge niet kunt zwemmen. Ik zie alleen maar een IP67 rating en dat is volgens mij niet genoeg om mee te zwemmen.
Maar zoals al gezegd, misschien heb ik het mis, een prachtige einzeiger overigens.

groetjes Lenno

lenno Schreef:

Misschien kijk ik er overheen maar ik zie geen
depth rating. De Isofrane is de beste duikersband
die er is maar wat heeft die band voor zin als je
met het horloge niet kunt zwemmen. Ik zie alleen
maar een IP67 rating en dat is volgens mij niet
genoeg om mee te zwemmen.
Maar zoals al gezegd, misschien heb ik het mis,
een prachtige einzeiger overigens.

groetjes Lenno

Dat was ook mijn gedachte, wat naamgeving en verhaal (periscope, submarine, Isofrane) betreft duidt alles op een duikhorloge of in ieder geval een nautisch georiënteerd horloge, dat zie ik er echter niet in.

En een Lug to lug van 51 wat voor de meeste mensen weer te groot is. Dat is hetzelfde als de Legend diver en die kan ook niet iedereen hebben (of net op het randje zoals bij mijzelf).

Dank je! :slight_smile:

Zo te zien is het 6 atmosfeer waterdicht en komt er nu ook een 39 mm, naast de al geopperde 42 mm versie. Dit word steeds leuker.

Zeker een leuk,zeldzaam en kwalitatief hoogwaardig uurwerk, maar dit zou ik liever in de Raketa kast uitproberen voor minder dan de helft van het geld.

Daddel.

Het uurwerk wordt nogal gemodificeerd en heeft een eigen kaliber naam. Niet standaard uurwerkje dus :smile:

Eerst de modificaties zien, Breitling noemt de 2824 ook caliber17 of zo iets.

Maar wellicht word ik aangenaam verrast :smile:

Daddel.

Ja dat is natuurlijk ook weer waar. Hoe dan ook wel spannend wat er in de nederlandse horloge industrie allemaal gebeurt.

Nu ik de P1lot One in bezit heb, Ben ik heel erg enthousiast geworden. Wat een gaaf ding. Ik verwacht eenzelfde gevoel te krijgen bij de Periscope.
Ik vind de prijs voor de Periscope pittig. Maar wellicht krijg ik thuis toch de handen op elkaar…

Ik ben me alvast aan het “warmlopen”… :slight_smile: … de definitieve engineering is bijna klaar voor de 42 mm… de 39 mm moet nog “even”… . :fire:

Het formaat van de 42 is toch heel erg te vergelijken met de P1lot One? Of hwb ik het nou mis?

de P1lot One is 43 mm, de Periscope wordt 42 of 39… de lug-lo-lug van de 42 is iets groter… definitieve maten komen binnenkort…

op de site staat inmiddels een 3D pdf. zodat je het ontwerp aan alle kanten kan bekijken… probeer maar eens…