Subdelta ACE

JHB Watches is niet meer… da’s nu DumeT…

er “borrelt” iets in de Nederlandse horlogeindustrie… en wij borrelen vrolijk mee…
't mooiste in mijn ogen is een horloge van een Nederlands merk… dat ook daadwerkelijk in Nederland gemaakt wordt… ok… Uurwerken komen uit Zwitserland, en sommige onderdelen die we (nog) niet zelf kunnen maken betrekken we ook uit andere landen… maar de rest… gebeurt hier… dat is het geval bij alle modellen waar ik de kasten voor gemaakt heb… en/of de totale assemblage voor mijn rekening heb genomen…

Waarom we dat willen?.. Omdat Nederland staat voor kwaliteit… 'swerelds beste koffiezetters… komen uit Nederland… topkwaliteit vrachtwagens… Nederland… Hoogwaardige Draaimachines… nederland… Hoogwaardige electronica voor defensie toepassingen?.. Nederland…
mogen we daar met onze horloges alsjeblieft bij aansluiten?.. Graag… wat mij betreft…

we zijn nog “jong”… we hebben onze groeistuipen… maar… 't komt goed. daar gaan we voor… er zit heel wat in de pijplijn…

3 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

3 likes

Thanks @Superc. We zullen het nodig hebben en als je een voorstel voor een model hebt: je weet mij inmiddels te vinden :wink: Wie weet gaan we hem nog maken ook!

Goed verhaal Hans! Wat een zure zeikreacties zie je hier… En dat op een forum gericht op horloges.
En ieder gun ik natuurlijk zijn mening. Maar come on zeg. Hier zijn mensen heel hard aan het werk aan een project dat hen na aan het hart ligt.

Bravo voor Hans die zo constructief met feedback omgaat EN de grens trekt waar hij merkt dat dit voor hem nodig is.

Hans en Jan, ik wens jullie veel succes met de Periscope en de Ace. En inderdaad is er een doelgroep die jullie ontwerpen erg mooi vindt. Ik zeg lekker doorgaan en de kritiek waar mogelijk meenemen.

Cheers Robin

5 likes

Ik sluit mij volledig bij @RobinH aan. Of je het nu wel of niet mooi vindt, of de prijs te hoog of te laag, of weet ik wat niet meer, ik kan alleen maar respect hebben voor een paar mensen welke op deze manier iets neer proberen te zetten. En dat zeker in een tijd waar je ziet dat het ene na het andere bedrijf, en niet de minste, het bijltje er bij neer moeten gooien.

Ga zeker zo door. Heel veel succes.

4 likes

Zeg dat dan gelijk :wink:

Ik moet bekennen dat mijn Engelse grammatica ook erg roestig Is.

Ik skip deze ook. Ik vind de ontwerpen wel bijzonder, maar wordt er niet hebberig van.

Wens t team veel suc6! Want t blijven wel leuke initiatieven.

1 like

Hoe zeiden ze dat ook al weer in Wayne’s World?..
"Led Zeppelin didn’t write songs that everybody liked!.. no… they left that to the Beatles… "

:slight_smile:

1 like

Gelukkig houden we niet allemaal van het hetzelfde horloge. Zou heel zijig worden hier. Hoewel ik de laatste tijd wel veel SND’s zie :grinning:

Helaas kan niet iedereen er tegen dat je hun horloge niet mooi vindt. Beginnen ze gelijk met ‘als je niets leuks te melden hebt, zeg dan niets’ o.i.d.

Precies… voor mij is het helemaal “lollig”… ik moet maar zien dat ik het ontwerp van een ander fysiek vorm kan geven in Titanium…

gelukkig heb ik een brede smaak… ik hou wel van de strakke eenvoudige lijnen…wie weet… laat Hans me nog eens een kast ontwerpen voor Subdelta… (moet ik wel mijn best doen dat het niet op mijn ontwerpen voor mijn eigen merk gaat lijken… )… kan ik eens lekker “los” gaan…

2 likes

Heb ook het idee dat de bouwers zich veel te veel moeten verdedigen. Uiteindelijk is het gewoon marktwerking, vraag en aanbod. Succes heren, dapper initiatief!

1 like

@Vahalis: nee, het gaat er niet om dat er niet met kritiek om kan worden gegaan, maar om de toon en intentie. Als iemand zegt “ik vind je horloges niet mooi” dan is dat prima. Als iemand zegt “ik vind je horloges spuuglelijk, ze zijn veel te duur en je hebt pretenties die buiten de lijntjes vallen” dan heb ik daar wel moeite mee ja. Dat is dan weer mijn mening en die mag ik ook hebben, nietwaar?

Dit even als aanvulling, niet met het doel de discussie van gisteren weer op te laten laaien :wink:

3 likes

Het was ook geen reactie op een bericht van jou en zeker niet persoonlijk naar jou bedoeld. Had ik er misschien even bij moeten zetten.

1 like

Geeft niks. Al die lange tenen :wink:

Pffff… en dan nu eindelijk het plaatje en de link:

http://www.subdelta.com/2017-limited-edition/

:stuck_out_tongue_closed_eyes:

Grt.

Meer een “exit” flieger dan een future fieger…

ik vind de look wel fijn, maar t ding zou gigantische zijn op mijn pols :stuck_out_tongue:

52.6 Lug-to-lug, 48 pin-to-pin, diameter 42 mm…hij is een fractie kleiner dan de Periscope… en zelfs die kan ik met mijn dunne polsjes nog hebben…

mocht je meer willen zien… zorg dat je een up to date PDF reader hebt… en

http://www.subdelta.com/2017-limited-edition/

Daar staat een 3D PDF… zodat je het model aan alle kanten kan bekijken…

2 likes

Daarover kan je van mening verschillen :sunglasses: :wink:

4 likes

Leuk project, maar niet mijn ding helaas.
Wens jullie ondanks mijn smaak (tekort?) natuurlijk wel veel succes hierbij.

En heel eerlijk, zal ik het dan maar gewoon zeggen?
Er is te veel gedoe geweest rondom Hans in het verleden (deels aan hem te wijten, deels niet) dat ik het vertrouwen kwijt ben.