SUBDELTA: Blue Ace "in the making"

Ik kan 'm wel smaken: het contrast in de wijzerplaat is mooi gedaan en vooral dat uurwerk is echt prachtig! De “gebevelde” randen geeft waarschijnlijk een mooi effect als je 'm in persoon ziet, het komt op je foto’s niet echt tot zn recht zo. Mooie fliegerkroon ook!
Alles boven 50mm lug to lug gaat helaas niet op mn pols, dus sowieso niets voor mij :blush: Succes met de verkoop!

1 like

Enkele snap shots uit de losse heup om het diepblauwe van de plaat, de gekromde wijzers en RVS case finish te tonen.

6 likes

Ik kom wel even kijken straks in Utrecht. Ik vind erg mooi. Benieuwd naar hoe het in het echt is.

1 like

Komen er nog foto’s van de helden die dit weer trotseerden om de Nederlandse toekomstige haute horlogerie te bewonderen?

Jazeker! Voorproefje:

2 likes

Even geweest rond 2 uur maar was mij iets te benauwd, iets te krap en iets te druk. Dus was snel weer weg. Wel leuke dingetjes gezien.

1 like

Da’s handig, kan zó mee op vakantie.

1 like

Knap om met dit behoorlijk warme weer erop uit te gaan.
Geen plaatjes?

1 like

Nee geen plaatjes sorry :slight_smile:

1 like

Een paar sfeerplaatjes

Het was druk, maar gezellig. Mooie klok overigens, Hans, ‘in het echie’…

Dick

2 likes

Dankjewel @Dick_V voor je foto’s en compliment, leuk je te ontmoeten.

1 like

Mwah, dit is gewoon een STOERE ( met hoofdletters) klok!

1 like

En nu op die prachtige inktblauwe band van Remie Beijer van @anon94081762EV! Er wordt nog een mooie honingbruine band voor gemaakt door hem binnenkort. Dat wordt echt een hele mooie, originele band. Let maar op…

Een beetje zon doet de BWG9 lume aardig oplichten overigens💪

11 likes

Gisteren in het echt gezien. Heel erg mooi. Prachtig horloge! De blauwe leek mij perfect te matchen met de blauwe band die erbij lag. Aan de fotos hierboven te zien klopt dat ook.

Leuk om de ontwikkeling van het eerste model te zien evolueren in het tweede model.

Ook een leuk uitgebreid praatje gemaakt met @motormuis, waarvoor dank, was erg gezellig.

2 likes

Bedankt voor je lovende woorden @Thieuke en leuk je eens live te ontmoeten. De feedback op het horloge is inderdaad heel fijn om te horen!

2 likes

Toch leuk, wanneer cliënten na het unboxen van de titanium Ace foto’s sturen!
Alles op de bus.
Pffff wat een bevalling weer. Op naar de volgende, de eerste ideetjes zijn er al. 40mm deze keer…

22 likes

Mooi ontwerp vind ik! Wel groooot :slight_smile:

1 like

Thanks! 42mm hoor! Sommige kopers hebben 16cm polsjes en dan is het een fors apparaat.

Wel vrij lang met 54mm, maar de Blue Ace krijgt 51/52mm. Ze dragen wel vrij groot door de rechte lugs tegen de kast aan. De hoogte is met 12mm echter weer perfect. Ze zijn niet te kloek.

1 like

Sweeet! :smiley:

1 like

42 vind ik persoonlijk voor dit horloge een prima maat. Mijn Seamaster 300m is 41. Dan vind ik voor mijn pols echt het minimum.

1 like