SUBDELTA Destro

Is het niet “They appreciate the crown no longer digging into their flesh.”?

2 likes

Joe mait hef uh pojnt dèr.

1 like

Dan oogt ie op de renders idd forser dan ie zal zijn.
Ben benieuwd naar het eind resultaat. :+1:

4 likes

Hmmm, mobiel wilde hij de reactie niet plaatsen, maar nu dus toch. Ach, heb ik goedkoop 2 likes verdient :smile:

1 like

Ruig uiterlijk!!!

1 like

Leuk ontwerp weer Hans.
En een prima prijs lijkt mij gezien de hoeveelheid werk er vast weer in gaat zitten.
Heel veel succes!

1 like

In het gunstigste geval komt hij op de helft van de prijs van de vorige modellen!

2 likes

@Thieuke maakt deze week nieuwe renders waarop de geringe dikte beter uitkomt en zal de wijzer ietsje dikker aanzetten.

4 likes

Jep, heb ook wat uitdagingen met het tekenpakket vanwege een aantal niet zo gangbare designfeatures :grin::grin:.

Ik hou van uitdagingen. :grinning::grinning::grin::+1:

Er komt ook steeds meer detaillering in komende week…

Probeer ook nog wat verschillende render pakketten uit. Werken allemaal weer anders, hoop te leren :slightly_smiling_face:

1 like

Wederom een mooi uniek design :+1:

Komt er nog kleur in?
Bijv. de index op 3, 6, 9 en 12 uur oranje?
Of de wijzer oranje? (dat komt dan weer dicht in de buurt van de eerdere Subdelta Periscope)

1 like

Dat is zeker overwogen, maar deze keer wordt hij totaal monochroom. Veel stoerder. Kleur kan een eigenaar in de band kiezen…

2 likes

Oh ja: er komt vanzelfsprekend een sandwich wijzerplaat met super-luminova in :face_with_monocle:

Uurwerk: Sellita SW210-1 handopwinder.

3 likes

Hij wordt moddervet Hans! Wanneer wordt hij geleverd?

1 like

Ik vind hem erg mooi. Fijne maat ook.
Ben benieuwd hoe dit zich ontwikkeld :ok_hand:

1 like

Jammer van die kroon, een exemplaar met gewoon ribbels had ik mooier gevonden. Uiteraard wel een flinke, niet zo’n lullig dingetje.

1 like

Dank!! Het plan is deze zomer bouwen, najaar leveren. Zoals elk project tot nu toe zal je er een kwartaal bij op moeten tellen. Dus reken op kerst :wink:

Ik heb juist gekozen voor een eigen ontwerp kroon. Deze vlakjes blijken in de praktijk bij de Periscope prima te voldoen. Smaken verschillen natuurlijk.

Op deze renders is de kroon 10mm, waar we mogelijk voor 8 gaan voor een betere verhouding. New renders on their way

2 likes

Sneak peak, lekker aan het renderen…:grin:

3 likes

@Thieuke maakte net deze aangepaste renders met een beter beeld van de hoogte van 10mm en een iets dikker aangezette wijzer. Net wat meer contrast en een iets betere afleesbaarheid.

Dank Mathieu!

Truste allemaal en nogmaals dank voor de opmerkingen!

Hans

7 likes