Daar zijn ze dan; de eerste renders van de 40mm Destro! Met dank aan @Thieuke.
Ziet er lekker dik en robuust uit!
Is die kroon een M10 bout?
Echt een eigen gezicht, leuk.
Inderdaad robuust, de wijzerplaat is wel stukken rustiger dan de vorige,
Heb je ook een render van bovenaf?
Gaaf!!! Welke type band komt hierop om het plaatje compleet te maken?
Meer informatie:
Stevige prijs, mooi concept!
Ziet er strak en veelbelovend uit.
Gaaf hoor, maar de wijzer oogt wat iel met deze robuuste kast. Vind ik dan.
Eens. Precies daarom komt er inderdaad een wat dikkere wijzer Dit zijn echt de eerste renders en er kan nog aan details gewerkt worden.
De prijs kan nog wijzigen, afhankelijk van een 100% Nederlandse kast of een hele goede Aziatische. Let op: er komt een in Nederland handmatig aangepaste, Zwitserse, Sellita in. De prijs is wat iemand er voor over heeft. Het is geen 13-in-1-dozijn-horloge, maar ik snap dat de discussie āprijs te hoogā glad ijs is
Dit is dezelfde kroon als de Periscope.
By the way: de dikte zal rond de 10mm schommelen, dus echt dik zal hij niet zijn. De render vertekent wel wat merk ik. De lug width is 20mm. Ontspiegeld bol saffierglaasje uiteraard en een ākekkeā verpakking zullen het plaatje compleet maken.
Iedereen bedankt voor de positieve kritieken!
Ik vind hem gaaf! Dacht altijd dat je merk vooral grotere horloges uitbracht, maar 40mm is prima te doen. Succes met het project!
Thanks! In het verleden waren er met name 42mm uitvoeringen (die vrij groot uitvielen), met uitzondering van het 1e model, de Periscope, waar ook een 39mm variant van was,
Dan oogt ie op de renders idd forser dan ie zal zijn.
Ben benieuwd naar het eind resultaat.
Mijn fout, door de fotoās en het (in mijn ogen) pilot achtige stijltje dacht ik dat ze rond de 45-47mm zaten.
Zal ze eens beter in de gaten houden .
Vette klok en mooi formaat.
Destro is Italian for ārightā and itās also the group name for watches with the crown on the left side of the case. Destros are designed for right hand wearers and fighter pilots, who wear watches on their left wrists.
Ik moest het echt even goed lezen. Het horloge heet ārechtsā, maar de kroon zit links, het horloge zit om de linkerpols. Want men is rechtshandig. Ah.
They appreciate the crown no longer digs into their flesh anymore.
Deze zin zou ik even wat minder beeldend verwoorden. Iets als ādiscomfort having crown being pressed to handā (@Arie_Kabaalstra help mij even met de Engelse taal hier) of zoiets.
Nou⦠neeāā niets aan doen⦠die beeldspraak is wel een beetje het Subdelta handelsmerk⦠en⦠heb je wel eens een horloge gedragen met een iets te grote, en te scherpe kroon?.. Ik wel⦠en ⦠it really digs into the fleshā¦