SUBDELTA handbuilt Dutch watches

-dvh- Schreef:

Als je dit soort dingen gaat weren dan snap je het
niet helemaal naar mijn mening.

Ik denk eerder dat jij het niet begrijpt. Bandjes die nog niet gemaakt zijn al te koop aanbieden heeft niets met hobby te maken. Er zitten verschillende banden makers op het forum die zich netjes aan de regels houden.

Ook die weten de mensen te vinden, dus geen probleem.

Dit is een forum voor horloge liefhebbers om daarover te praten. Dat er een mogelijkheid is on af en toe een gedragen horloge te verkopen is mooi mee genomen.

Verder gaan we hier behoorlijk off topic nu.

Of je accepteert de regels zoals ze zijn, of je zoekt een ander forum op. Simpel zat.

En als een ander nu een plaatje toont/topic aanmaakt van een nieuw bandje van 1 van de bandjes makers? Dan doe je in feite hetzelfde als het posten van “wat vinden jullie van dit nieuwe horloge x?” Dat zijn in mijn ogen ook topics die reclame maken. Niet direct bedoeld natuurlijk maar er zitten vast mensen tussen die dan denken “hey, die is mooi, die ga ik aanschaffen”. Je brengt immers nieuws van een nieuw product onder de mensen. Of is dat een beetje vergezocht?

San Solo Schreef:

En als een ander nu een plaatje toont/topic
aanmaakt van een nieuw bandje van 1 van de bandjes
makers? Dan doe je in feite hetzelfde als het
posten van “wat vinden jullie van dit nieuwe
horloge x?” Dat zijn in mijn ogen ook topics die
reclame maken. Niet direct bedoeld natuurlijk maar
er zitten vast mensen tussen die dan denken “hey,
die is mooi, die ga ik aanschaffen”. Je brengt
immers nieuws van een nieuw product onder de
mensen. Of is dat een beetje vergezocht?

Lees alles nou eens goed door en denk dan nog eens na.
Nu zeg ik er niks meer over. Alles is helder lijkt me.

Kets dit topic toch dicht. Iedereen heeft kennis kunnen maken met Subdelta, klaar, strikje erom (tu).