SUBDELTA: mijn einde en een nieuwe start

Welkom, veel plezier op HF :+1:

3 likes

Mooi avontuur! En welkom terug

1 like

Kijk uit Hans dat je er niet op leeg loopt. 2 motormaten van mij bezitten er samen 5.

Ook hele speciale uitvoeringen, AMG, Tamburini en Senna. 2 ’ gewone’ uitvoeringen.

Heb bij hun al 2 blokken kapot zien lopen


Gaan ze op een langere motorreis, nemen ze een Honda mee :sweat_smile:

3 likes

Welkom terug als ‘normaal’ lid :wink:

1 like

Ach, alleen al om naar te staren zou ik er al een willen :smile:

1 like

Als een bezigheid niet brengt wat je voor ogen had, kun je er beter een punt achter zetten.

De Subdelta modellen waren niet mijn ding, maar ik heb altijd bewondering gehad voor jouw enthousiasme en de onderscheidende modellen. Echt iets anders, en niet het gebruikelijke met links of rechts een ander accentje. Met als kroon -vond ik- een horloge dat je omgekeerd kon dragen, met een zeer bijzondere secondewijzer.

Het ga je goed, we blijven je hier volgen.

1 like

Ook jij bedankt voor je mooie woorden!

Welkom terug als liefhebber! Je hebt het toch maar gedaan je eigen merk, iets wat andere liefhebbers soms ook zouden willen maar nooit gaan doen.

PS: motorrijden en horloges gaan perfect samen, ik doe het al jaren. Maar voor de lange afstanden heb ik ook een Honda, anders blijft er geen geld over voor de horlogehobby :laughing:

1 like

Welkom “terug” en je hebt mooie horloges gemaakt, heb vaak genoten van je updates over de horloges.

1 like

Mijn beste,

Goed gedaan hoor!!
Zie dan ook dankbaar terug en vertrouwend vooruit. :rose:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Dank Coenraad, precies dat was ik van plan en ben ik al aan het doen.

2 likes

Af en toe een nieuwe start is prima, veel succes voor de toekomst en plezier voor alledaagse horloge dingen!

1 like

Jammer Hans. Voor mij ben jij hĂ©t gezicht van SUBDELTA. Ik kwam net voor de HFLE strijd hier op HF en heb genoten van je enthousiasme, net zoals ik nog steeds doe van m’n prachtige Quattro.
Wie weet wat de toekomst nog gaat brengen, het zal mij niks verbazen als er binnenkort toch weer iets moois uit je mouw getoverd wordt.

1 like

Een mooi portfolio met de Quattro als kroon op het werk. Jammer dat het zo tot een einde komt maar alle wegen liggen dan open, lekker toch!

1 like

Jammer, ik was op een haar na ingestapt op een Ace, geweldig mooi maar ik vond ze net iets te hoog in de markt gezet. Ik snapte ook wel dat je er geen Seiko NH35 er in wilde :joy: maar iets er tussenin was denk ik strategisch handiger geweest om een bepaald minimumvolume te realiseren. Ben benieuwd waar het nieuwe Subdelta mee komt.

1 like

Leuk berichtjes! Veel plezier, elk begin is weer leuk :slight_smile:

1 like