SUBDELTA: mijn einde en een nieuwe start

Beste leden,

Sommigen van jullie hebben het misschien al gemerkt: ik ben sinds kort niet meer bij SUBDELTA betrokken.

Eind 2018 kwam Lennart Buiks erbij als medeaandeelhouder. Na een veelbelovende start, waarin de nodige interessante toolwatches en een andere commerciële richting voor SUBDELTA zijn bedacht, heeft de samenwerking niet datgene opgeleverd, wat wij ervan verwacht en gehoopt hadden. Daarom is gezamelijk het besluit genomen onze wegen te scheiden. Lennart gaat voortaan alleen verder met SUBDELTA. Ik wens hem hier oprecht alle succes en plezier mee.

Ik heb heel veel mogen beleven en leren in die 5 jaar. HF heeft hieraan bijgedragen en daar zal ik altijd dankbaar voor zijn. Denk aan mijn deelname aan de projectgroep voor de P1lot One, de HFLE2015 en de SUBDELTA Quattro, de nèt-niet-HFLE2019. Wat een strijd was dat!

Iedereen bedankt voor het vertrouwen in, meedenken met en de leuke momenten bij SUBDELTA! “You know who you are”.

Vanaf nu ben ik weer “gewoon” horloge-hobbyist, dus niet meteen mijn eventuele verkooptopics dichtvlaggen hè :smile:

Hartelijke groet,
Hans de Ree

87 likes

Are you sure? :smile:

Maar hij was toch een soort van opperhoofd bij Squale? Nu niet meer?

3 likes

Voorlopig wel :wink:

Distributeur/dealer

2 likes

Allright, welkom terug in ieder geval! :raising_hand_man:

1 like

It was fun while it lasted!
Weer een nieuwe fase voor je! Enjoy!

1 like

Welkom terug Hans, als ‘gewone’ horlogemens … en succes met je volgende avontuur. Blijf je wel iets met horloges doen of gaat het roer helemaal om?

1 like

Bedankt! Ik heb een fulltime baan die mijn verveling tegengaat. Wat de toekomst op horlogegebied brengt ga ik Joost vragen. Who knows, maar eerst even helemaal niks.

3 likes

Jammer om te lezen, heb iig kunnen genieten van je enthousiasme. :+1:

1 like

Ik heb een collega die Joost heet. Ik zal hem maandag even vragen wat de bedoeling is…

Maar zonder gekheid, waar een deur dicht gaat, gaat altijd een nieuwe deur open.
Let maar op!

1 like

Jammer om te lezen Hans. Ik heb Subdelta regelmatig voorbij zien komen en denk dat ik mij nu in jouw positie “5 jaar geleden” begeef :blush:.

Respect voor hetgeen je hebt opgebouwd. We kennen elkaar nog niet persoonlijk maar een kop koffie kan nooit kwaad denk ik zo! Alle succes gewenst!

2 likes

Je klinkt in ieder geval nog monter, hopelijk heb je de zaken goed kunnen afronden met Lennart. En wie weet kruipt het bloed toch waar het niet gaan kan :wink:

1 like

Ik heb voor heel wat hetere vuren gestaan, maar bedankt voor het hart onder de riem!

Daar hou ik je aan! Leuk. En succes met het najagen van je droom.

1 like

Bij de pakken neerzitten staat niet in mijn woordenboek!

1 like

Verrassende beslissing die ik niet had verwacht. Zat juist te hopen op meer spectaculaire modellen van Subdelta. Nog een praktische vraag; blijft de garantie van de quattro behouden via de nieuwe eigenaar?
Veel succes met nieuwe uitdagingen​:+1::smiley:

1 like

Vanzelfsprekend, want de BV is er nog.

Vast wel!

1 like

Eerste gedachte is “Jammer…”; moet je wel bedanken voor alle plezier die de berichten, foto’s etc. etc. van jou en Subdelta gaven!!!
Succes met het nieuwe hoofdstuk. Enne; lekker motorrijden!!!

2 likes

Bedankt voor alles Hans. Dat je nog lang van de gewone hobby kant mag genieten.

1 like

Bedankt! Het was een gave rit.

Toevallig neig ik wel weer meer naar een motor de laatste tijd. Jaren niet gereden, maar die eerste serie van de MV Agusta F3. Oei oei oei.

1 like

Bedankt Rob, jij ook! De hobby zal altijd blijven. Zo is het tenslotte ook begonnen. Ik geniet alweer bijna een half jaar van een Seiko 5. Niks bijzonders, niks duurs, maar o-zo-gaaf voor die paar tientjes.

3 likes