Subdelta Only

Ik zou hem eens om de pols proberen, het valt allemaal reuze mee!
Wat de prijs betreft, je krijgt echt veel bang for your buck. Afwerking is top en de verdere specs (20atm, 1000gauss) maken het toch wel echt af. Afstelling van het uurwerk is in de mijne overigens ook zeer goed, nu een week dagelijks gedragen en heeft in die week +6 seconden.

Op de foto’s was ik al enthousiast, in het echt alleen maar enthousiaster. Ik heb zelf voor de zwarte wijzerplaat gekozen omdat daar nagenoeg ieder bandje bij past, ik hou nogal van wisselen.
De blauwe wijzerplaat is in het echt overigens wel ‘blauwer’ dan op de foto’s vond ik. Dat maakte dat ik uiteindelijk voor zwart heb gekozen.

3 likes

dank voor je reactie. Begrijp dat je er meer van weet :slight_smile: :slight_smile: … kan je aangeven waneer die 40mm de productiestraat uitrolt? De prijsdiscussie hoeft niet, want je krijgt ongetwijfeld “waar” voor je geld. Ik wil alleen aangeven dat bij een lagere prijs, je (in dit geval ik) misschien eerder geneigd bent in te stappen. Bij deze prijs zit je weer in een andere markt met andere concurrenten.

graag, maar ze liggen niet bij elke juwelier om de hoek… :slight_smile: Komt wel een keertje, als we weer wat vrijer kunnen bewegen,

2 likes

Ach Frenk… Veldhoven is geen wereldreis hoor :grinning:

Waar woon je?

:grin:ja, 40mm is ik hoop eind Q2 klaar voor productie. Prijs ja begrijp ik, absoluut ook geen kritiek hoor​:wink: Gezien specifikaties en kwaliteit zijn er weinig concurenten, qua prijs des te meer natuurlijk.

2 likes

Dat is inderdaad ook weer zo…
Geen idee waar je vandaan moet komen, maar je mag de mijne in omgeving Weert altijd eens passen.

1 like

Is die Quattro eigenlijk nog te koop?

1 like

Nee die is uitverkocht en niet meer leverbaar

1 like

Jullie zitten allemaal ver weg :joy:.

Ik zit in de regio Rotterdam. (Ja, dat komt door haar!)

1 like

Als je in het oosten van het land bent , laat het me weten , heb een showroom op afspraak met prima koffie😉 In Bad Bentheim, 15minuten van Oldenzaal

1 like

Het citaat werd helaas gedeeltelijk overgenomen :sweat_smile: maar nee Quattro is er niet meer.

1 like

Ok.
Afwachten totdat ie hier te koop komt dan maar :blush:

1 like

Meteen de daad maar bij het woord gevoegd, wat een leuk horloge! :grinning::+1:

8 likes

7 likes

4 likes

Laat ik na een maand de stilte eens doorbreken. Twee weken geleden liep ie ineens niet meer en was het uurwerk stuk, gelukkig was dit al snel opgelost met een nieuw uurwerk.
Maar dit blijft echt een geweldig horloge :sunglasses:

5 likes

Nieuw uurwerk? Was een reparatie niet mogelijk? Ben benieuwd wat er dan aan de hand was en blij dat hij het weer doet :+1:t2:


Als we toch bezig zijn nog maar eens een archief foto van mijn Quattro :yum:

3 likes

Pakte 'm uit de doos na een dag of 3, opwinden ging nog, maar de tijd verzetten niet.
Wat er precies mis is gegaan weet ik niet. Viel uiteraard nog binnen de garantie en @royke74 heeft 't zo prima opgelost :sunglasses:

1 like

Netjes!

1 like