Subdelta Only

Ik kwam nog geen topic tegen waarin wij onze Subdelta horloges kunnen delen, dus hierbij. Ik ben erg benieuwd welke modellen in de verschillende collecties zijn te vinden.

Ik trap af met mijn eerste aanschaf die nog steeds aardig wat draagtijd krijgt sinds ik geïnfecteerd ben geraakt met het horlogevirus, de Subdelta Quattro:

8 likes

Ff wakker worden nog hoor, altijd moeite om scherp te zien als ik met m’n bed uit kom…

4 likes

Volgens mij zit er wel eea aan te komen aan nieuwe modellen. Ik volg hun FB pagina een beetje.

De nieuwe zien er (ook) niet verkeerd uit.

Er zijn er wel een paar die in aanmerking kunnen komen zoals deze:

Het blijven interessante horloges :+1:t2:.

Is idd al een topic van. Zie hierboven.
Desalniettemin toffe dingen. Heb de quattro gehad, was een prachtig ding. Ben ook wel benieuwd naar de nieuwe lijn.

NA: de @subdeltawatches Ace Mk. 2 blue dial, right crown. Supergaaf en al helemaal voor dit geld. Wat mij betreft vergelijkbaar met een Sinn U1, zeker qua afwerking. Top!

16 likes

Veel plezier ermee Jeroen! Staat je goed :clap:t2:

1 like

Vorige week zondag opgehaald, inmiddels een week onafgebroken om de pols gehad.
Wat een geweldig horloge!
Prima formaat, geweldige kast en top specs :star_struck:
Niet te vergeten; zoveel mogelijkheid voor straps, alles staat ‘m!

11 likes

Hier ook een Quattro. Blijft een mooi horloge!

9 likes

17 likes

Ik krijg de indruk, dat ik ook een Subdelta wil. :slightly_smiling_face:

@WristCandy, die blauwe wijzerplaat is erg helder zo te zien? :thinking:

3 likes

Klopt maar wel heul vet. Hij is niet felblauw maar iets matter.

11 likes

Tof Jeroen, thanks en rijdt voorzichtig! :pray::+1:

2 likes

De tank is vol dus je komt een aardig eind.

1 like

8 likes

Vanwege de afwezigheid van een bezel oogt ie best groot en misschien ten onrechte dat ik het zeg maar lijkt wat oncomfortabel en lomp. De blauwe wijzerplaat vind ik wel heel gaaf. Ik lees dat een kleinere 40mm op te tekentafel ligt, met een iets kortere lug-lug afstand. Dat zou best weleens interessant kunnen zijn. Als deze nou ook nog eens iets aantrekkelijker geprijsd is. Ik vind 1100… weer net te… 750 / 800 is een mooie richtprijs…

Dit vind ik dan ook heel gaaf dat ze het vermelden:

  • No phantom date setting

Lug to lug is een fractie onder 50mm , dat is echt niet overdreven groot, lugs lopen met de pols mee, zeer comfortabel op mijn 17 cm omtrek pols😉 Prijs, staat iedereen vrij er iets van te vinden. Weet dat iets vergelijkbaars in specificatie, afwerking , aanpassingen etc. elders echt nog veel meer kost.

2 likes

Meeste merken laten de datum en kroon positie ongemoeid bij een no date, dat is wel een stuk goedkoper :wink:

1 like