Subdelta periscoop


Leuk toch

5 likes

Mooie presentatie! Leuk om te zien! Horloge is niet helemaal mijn ding. Maar ik vind het knap!

1 like

Mooie klok hoor, toch heel anders dan de 3d schetsen, maar dat is bijna altijd zo. Jammer dat ik deze net gemist heb.

1 like

Wat een vreselijke muziek op de achtergrond :confused:

5 likes

INDERDAAD. verschrikkelijke muziek, die helemaal nergens op slaat (mbt het horloge in elk geval)

Leuke presentatie, alleen het HD gehalte van de video ontgaat me, het gedeelte van het horloge om de pols is erg onscherp wat ik jammer vindt.
Muziek maakt me niet uit, dat zet ik gewoon uit.

groetjes Lenno

Vind het filmpje in alle opzichten knudde. Onscherp, belichting slecht, doet het horloge geen goed, te dichtbij gefilmd, horloge ziet er uit daardoor als of het met de beitel is uitgehakt… Als je zo’n filmpje plaatst om je produkt aandacht te geven, besteed er dan evenveel aandacht aan, als aan het horloge zelf. Dit is echt zonde…

Quick first shots van het horloge voor een eerste indruk. Geen poging tot gouden kalf…

Filmpje is absoluut knudde, mee eens:)

Betere volgt zsm.

Wordt toch wel weer een kunststukje als ik het zo zie. Vandaag weer van piloot #49 genoten :blush:

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Je hoeft niet alles mooi te vinden @SuperC … weet dat ik er in elk geval weer mijn stinkende best op gedaan heb… en dat… met het gevoel dat ik wederom een reeks horloges heb mogen bouwen… en… met Nr 13 om de pols… geniet ik er in elk geval wel van… met volle teugen… :smile:

Led Zeppelin maakte ook geen muziek die iedereen mooi vond… dat lieten ze over aan The Beatles… :smile:

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Geduldig afwachten… er komt vast wel eens een ontwerp dat jouw smaak wel weg kan dragen… en dan zal ik er met alle plezier van de wereld een bouwen voor je… :)…

de Pellikaan Diving Dutchman is ook geen "allemansvriendje, niet in de eerste plaats door zijn Forse diameter van 45 mm… da’s voor mijn polsen echt de Max…

't model waar we momenteel aan werken wordt iets compacter dan de Periscope… maar meer vertel ik er nog niet over… :smile: