Ok ik ga even snel een huis kopen in Rijssen. Welke buurt raad je aan?
Ja, dat is sowieso een ding met die gestraalde kast.
Ik ga eerst kijken welke banden matchen en dan ga ik inderdaad alle hardware laten stralen ergens. Adresjes genoeg.
Overhandiging met een biertje erbij lijkt me wel gezellig.
Ik moet alleen even kijken of dat lukt want ik moet deze zomer veel weekenden werken.
Ik rij trouwens vaak met m’n trein door Rijssen, misschien kun je hem op het perron door het raam gooien als ik langs tuf
Dat kan zeker gefixed worden
Je wil er ook een, maar zit niet bij de eerste 25.
Leuk! Als ik kan kom ik!
Ik voel wel iets voor een mini-inkoopactie.
Als je het stralen bedoelt is het denk ik makkelijker om zelf een straler in de buurt te zoeken. Weegt haast niet op om dat voor iedereen te gaan verzamelen en weer te verzenden.
Voor een banden inkoopactie ben ik eventueel wel te porren.
Dat wil ik eventueel ook wel organiseren als er mensen met een keuze komen waar genoeg animo voor is.
Thank goodness, want voor je het weet zit je in een vervelend en je in een formeel keurslijf persend restaurant… leer mij die Twenten kennen…
Ik schaar mij met gepaste trots onder de Friezen als het jou niets uitmaakt.
Het restaurant in kwestie is wel degelijk relaxed
Onder Eindhoven en dan naar Twente en 's avonds laat weer terug? Doet deze oude baas niet meer.
Je doet je nickname weinig eer aan! Ik snap het. Komt goed.
Edit
Twentenaren
‘Uit gouden korenaren schiep God de Twentenaren, uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen.’
Is ergens “in het midden” geen optie? Een hoop, waaronder ik, moeten een eind rijden.
Misschien verlaagt dat de drempel voor sommigen?
Daar heb je een punt. Ik kan niet iedereen pleasen, maar ga erover nadenken en kom erop terug.
Nee joh, Rijssen is meer dan prima.
Komt goed.
Juli, de maand waarin het (hopelijk?) gaat gebeuren!!! De uitreiking van de Subdelta! Ik heb er ontzettend veel zin an👍!!!
De eerste is gemonteerd zoals wellicht bekend (nog met de oude wijzer) en gedraagt zich subliem. Zit nu aan een groene. MN strap met geel lijntje. Super om te zien.
Exit: even met kroon op links