SUBDELTA Quattro

Dr. Who?

:roll_eyes::wink:

1 like

Precies!

Prachtig @Motormuis!

1 like

update

De nieuwe wijzers zijn binnen. Ze zijn veel beter qua lumekleur en -dikte (ik zeg nog niet perfect, want ze moeten nog gepast worden).

De kopers zijn per e-mail geïnformeerd en treffen in de bijlagen wat sneak peaks aan :+1: gelieve deze NIET te delen. :wink:

Heb je als koper geen mail ontvangen, check eerst je spam box.

Volgende stap: assemblage!

Fijn zonnig weekend iedereen.

Lennart en Hans

9 likes

Hijs mooi. :sunglasses::beers:

1 like

Ziet er netjes uit!

Ik heb alleen een foto van de uurwijzer gekregen :crazy_face:

1 like

En v/d Lume, das toch 2 sneak peaks. :wink:

2 likes

En van een envelop van FedEx

3 likes

De foto is vanochtend om ca. 6 uur genomen, dus bij schemering. Kan je nagaan wat een bak licht eruit gaat komen na blootstelling aan felle zon :sunny:

Eigenlijk, om eerlijk te zijn, boeit lume me niet zo heel veel :blush: Maar ik ben wel van mening dat als je het doet je het gelijk goed moet doen en zo ziet dit er wel uit :ok_hand:t3:

2 likes

Lume is leuk! Je hebt volkomen gelijk. Vandaar dat we ze opnieuw hebben laten doen.

Bedankt voor de sneak. Ziet uit goed uit :+1:
Puik werk Hans.

2 likes

Ben wel benieuwd naar de revolving seconds cap in het donker.

2 likes

Die is cool kan ik vast melden :dark_sunglasses: Nog even geduld.

2 likes

Je wil hem hè :smile:

1 like

Fijn dat het laatste onderdeel binnen is en in orde bevonden​:+1:! Kun je al iets roepen over de datum waarop de horloges geassembleerd zullen zijn? Ik ben heus niet ongeduldig, maar wat zou ik deze graag volgend weekend om mijn pols slingeren​:wink::+1:!!!

1 like

Ik snap je. Na dit weekend weet ik waarschijnlijk meer.

5 likes

Mag ik ff stoken?
Quattro < > Q4
:kissing_heart:

1 like

Dat mag jij.

1 like

Leuke teaser weer! Ik kijk uit naar het eindresultaat!

Hoor ik daar al in het Oosten het geluid van vaardige kinderhandjes in de SubDelta sweatshop? :wink:

1 like

Ik maar heen en weer scrollen voor de foto,… noppes, had ik nu toch maar eentje gekocht. :grinning:

3 likes