SUBDELTA Quattro

Herkenbaar! Ik heb dat ook met de Aramar Long Beach, dat er een paar Zuid Koreanen helemaal happy mee zijn, een Panamees en een Argentijn, Mexicaan en Costaricaan!

2 likes

Heerlijk toch? Wij zijn samen gewoon blij :sunny:

1 like

Iedereen grote blij :grinning:

2 likes

tadaa

Bouwnummers en datum/tijdstip/locatie overhandiging zijn per mail gecommuniceerd! :tada:

Geef even aan als je geen mail hebt ontvangen. Wel eerst even je spambox checken :wink:

Communicatie over bouwnummers en overhandiging graag via PB of het e-mailadres dat je van mij hebt. Beter niet in dit topic over kletsen.

Fijne avond!

Groeten,
Lennart en Hans

8 likes

Zie PB.

1 like

Yes! Leuk! Zin om m om te gespen! :grin:

1 like

We hebben er even over nagedacht. Omdat we toch op korte termijn de 2e en laatste serie van 25 laten assembleren, bieden we ook nu voor de 2e en laatste serie van max. 25 de kortingsprijs aan voor HF-leden. De prijs incl. BTW (excl. eventuele verzending) is dan nog altijd €699. Kopers buiten HF krijgen de korting niet.

Why not? Voorwaarde is wel vooruitbetalen (net als iedereen), omdat we nog “even” 25 uurwerken in één ruk moeten inslaan bij Sellita in La-Chaux-de-Fonds (CH). We moeten er ook een paar weken op wachten (minstens), dus die zijn niet voor oktober klaar vermoed ik. Eén en ander even onder voorbehoud natuurlijk.

Stuur maar een PB als je alsnog in wil stappen. Dan kijken we of er voldoende deelnemers zijn om zoals aangegeven de 25 uurwerken heul snel in te kunnen slaan.

Het feestje gaat zo nog wel even door hopen wij.

Groet
Lennart / Hans

Edit: @Prince zette ons aan het denken. Dank.

13 likes

Yes! Mooi op schema. En m’n 1e keus qua bouwnummer :hugs:

4 likes

Serienummer binnen!
image

5 likes

Alaaf! :wink:

3 likes

image

4 likes

De mijne is ook bekend:

1 like

26

Hier ook 1e keus. Waarom 26? Geboortedag van m’n zoontje, huisnummer van m’n ouderlijk huis waar ik ben geboren en 2+6= m’n favoriete getal.

5 likes

Oh shit, ik heb een fout gemaakt bij het verdelen van de bouwnummers. Geintje.

4 likes

3 likes

image

:rofl:

3 likes

Nr 2! :sunglasses::+1:

5 likes

Nr 1! :smiley::hugs:

3 likes

Just one more teaser.

19 likes

Gefeliciteerd met deze aanstaande mijlpaal!!
Mooi werk en goed gedaan.:+1:

1 like