2 doen het niet? Gaan die terug naar de fabriek?
Grapje, lume werkt perfect!
2 doen het niet? Gaan die terug naar de fabriek?
Grapje, lume werkt perfect!
het is een random schikking
In werkelijkheid zijn er al twee gejat
De bouwnummers zijn verdeeld en geaccepteerd! Er komen iets van 8 kopers naar Twente om hem persoonlijk in ontvangst te nemen, omdat de rest het of te ver vindt rijden, of met zijn aars op het strand ligt en gelijk hebben ze, of een combinatie van beiden.
Lennart en ik zijn er uiteraard ook bij, net als mijn schoonvader, die weinig met horloges heeft, geen koper is, maar op 300 meter van de kroeg woont en altijd te porren is voor een biertje, bitterbal en leuke mensen
Héél misschien mogen wij ook een mystery guest verwelkomen (niet zijnde een stripper). Al met al een leuk clubje bij elkaar!
Tot de 30e!
Lennart en Hans
Beste Hans, ik heb je nog een mailtje gestuurd. Even een check of deze door jou is ontvangen?
Veel plezier met de overdracht👍!
Hoi Edwin,
Je mail is ontvangen, zie antwoord! En bedankt!
Gr. Hans
Die is gewoon gelijmd man.
Ha niet door dat het een echte foto was,… dacht kopieer en plakwerk!
Cool!
Op welke dag kunnen de thuisblijvers hem verwachten?
Dit i.v.m. het aanvragen van de verkeersregelaars, het afzetten van alle kruisingen op de route van de pakketbezorger en de politiebegeleiding.
Die is goed! Als mijn tijd het toelaat (dagbaan en nog geen vakantie) doe ik ze diezelfde dag op de bus. Eerder lukt niet, want zoals het er nu voor staat zijn ze de 29e klaar. Ik haal ze 's avonds op en moet dan nog banden monteren en pakketjes klaarzetten.
Ok, en anders hou ik gewoon 2 dagen de straten geblokkeerd. Moet de rest dan maar even rekening mee houden.
Paaldanseres?
Allen veel plezier bij de overhandiging van het horloge!
Niet echt, want een caseback mag best wat “off” zijn. Wij gaan hier in ieder geval geen geld in investeren, maar bedankt voor het delen.
Iets ander budget
update
Doordat er vanwege de reisafstand en/of afwezigheid ivm vakantie nog maar 1 lid kan komen, hebben we besloten om de persoonlijke overhandiging van de Quattro van komende dinsdagavond af te blazen.
Jammer, maar…
We overwegen nu een reünie in het najaar. Ook leuk! Proberen we iedereen bij elkaar te krijgen.
Alle kopers zijn hier per e-mail van op de hoogte gesteld, ze worden naar ze opgestuurd.
Tot zover!
Groet en “keep it cool”,
Hans en Lennart
@Taconew heeft iets aan de postduif meegegeven…
Strak Wesley, bedankt en ik zie ze morgen verschijnen!!
Weer een leuke update, leuke opbouw naar een nog veel leuker horloge!