SUBDELTA Quattro

Voor geïnteresseerden in een beadblasted 20mm metalen band:

https://www.watch-band-center.com/watchstrap-p8769h689s709-Metal-watch-band-sta.html

Wie wil een inkoopactie starten? Animo verzamelen, nice price vragen enzovoort, of moet het een ander type zijn?

Ik organiseer even niks meer :smile:

2 likes

Is een folded band. Oogt een beetje goedkoop op het eerste oog. Doet mijn inziens afbreuk aan het horloge.

1 like

O in de snelheid niet gezien!

Zoiets dan?
Partijtje inkopen, ineens ergens laten stralen voor een paar € en klaar.

Ik ken iemand (en jullie kennen hem ook) die dit vast tegen een geringe vergoeding wil stralen… @Arie_Kabaalstra
Ik wil er wel een en Lennart ook al weet hij dat nog niet

1 like

Net een random tracking code geprobeerd en die vertelde dat hij morgen al bezorgd wordt. Mannen: binnen 24 uur zijn de eerste NA’s een feit! Hou nog héél eventjes vol! :muscle:

Mooi project om te volgen! Daarvoor zit ik oa op t horlogeforum!

1 like

Sorry, kon het niet laten.

Ik duik mijn knorbunker in.

5 likes

Jaaaaaa, @Dotx ouwe stalen bandenkoning kom er maar in!!! :wink:

1 like

:tada::tada::tada::tada::tada:

6 likes

Dat ziet er al een stuk beter uit. Heb laatst een solid Ali band besteld en die was echt wel van goede kwaliteit.
Denk alleen dat als je iets van buiten Europa besteld het beter is dat iedereen voor zichzelf besteld ivm eventuele bijbetaling aan de blauwe enveloppen boer.
Heb bij Ali nog nooit iets hoeven betalen maar 25x25 euro kan wel eens een extra kostenplaatje worden.

Mochten we binnen de EU iets vinden wil ik eventueel wel iets regelen voor een gezamenlijke inkoopactie.

Die teaser ziet er wel goed uit. Eens kijken of ik de verleiding om NA topics te openen kan weerstaan tot ik thuis ben :grin:

3 likes

Ben toch wel benieuwd Hans.
Gefeliciteerd!

1 like

Dankjewel Robert,

Het is geweldig om een horloge op een bierviltje te bedenken en met hulp van mede-horlogegekken op HF en in binnen- en buitenland te (laten) realiseren. Ook al hebben we de HFLE er nèt niet mee kunnen winnen. We zijn blij dat we het model alsnog hebben doorgezet.

Het uiteindelijke doel is klanttevredenheid. Wij halen onze voldoening en trots uit de voldoening en trots van de dragers. Dat is natuurlijk nog even afwachten, maar wij hebben er al het mogelijke aan gedaan.
De eerste reviews druppelen vandaag wel binnen. Spannend.

Groet!
Hans / Lennart

4 likes

Ik ben echt super benieuwd naar de eerste foto’s! :slight_smile:

2 likes

Die nog eens een teaser van de band. Dan heb ik nog iets om me even zoet te houden tot ik klaar ben met werken :sweat_smile:

1 like

Okidoki. De rest van de Quattro heb ik even gemaskeerd. Ernaast zie je overigens een Blue Ace met 42mm titanium kast, die we over hadden van de Ace. One-off dus.

8 likes

Is er nou nog niet 1 postbode langs geweest? :smirk:

2 likes

Thanks! Die Blue Ace blijft ook een vet ding hoor. Net als de rest eigenlijk :yum:

1 like

Thanks!

Ik ben zo benieuwd naar de eerste irl foto’s!
Mijn inschrijving heb ik van de hand gedaan en daar heb ik voorzichtig spijt van. Ik ben bang dat de eerste foto’s in dat opzicht zout in de wonde gaan betekenen. Toch wil ik ze graag zien!

En ik kan instappen voor de tweede batch, dat weet ik @motormuis

2 likes

sorry.

image

nee hoor. Kijk maar wat je wilt!

7 likes