Allemaal lekkers hier op de Subdelta page. Ben heel erg benieuwd naar de nieuwe modellen. De ACE vond ik mooi maar te duur en de Quattro net te klein dus ik hoop op iets in de 41mm - 43mm range met een betaalbaar uurwerk dan acht ik de kans groot dat er bij mij ook een Subdelta in de box belandt
Ik mag hier niet te veel pluggen (en dat snap ik), maar 2020 wordt jouw geluksjaar. We gaan een 41mm Flieger als driehander en GMT maken, echt een hardcore toolwatch met o.a. Sellita automaat, gehard staal en als het lukt een revolutionaire manier om magnetisme te weren. To be announced. Prijs zit zo’n beetje tussen de Quattro en de (Blue) Ace in.
Het gemodificeerde uurwerk was inkoop alleen al meer dan de hele Quattro verkoop , maar ik snap dat je het er niet voor over had.
Oeh spannend!! De plannen zijn dus nog steeds in ontwikkeling
Yep. Hier ga ik niks meer roepen, is niet de plaats en niet netjes. Hou de site en social media maar in de gaten of stuur even een PB dat je de nieuwsbrief wil ontvangen. Tot zover de toekomstplannen.
De mijne is zojuist bezorgd!
Ik ga even offline tot ik de mijne heb ontvangen
Neuh-neuh, ik ben al stil
Wat duurt dat lang! Foto’s!
Strakke klok! Goed afleesbaar ook zo te zien.
Jammer dat er geen zon is nu. Kun je een plaatje in daglicht maken
Leuk, de eerste foto’s komen!
Keepers
De metalen keepers van de band kunnen “even wennen” zijn, vandaar dat er een extra stoffen bij zit. Wil je de metalen niet gebruiken (want te stug icm de band) dan kan je die met een tangetje verwijderen en alleen de stoffen gebruiken. Sommigen zweren echter bij de metalen keepers, vandaar dat we de keus laten.
Wow dat klinkt heel goed, ik ga vast een spaarpotje aanmaken in de rabo app
Ja waar moet ik 'm anders op dragen dan staal he. Desnoods folded, als het er maar lekker zit en er een beetje goed uitziet.
Met wat moeite kunnen we een paar kopen en laten stralen, die massieve duurdere dan hè
Hier is hij ook inmiddels binnen, de ‘numero Uno’ nog wel!
Heel erg mooi, ik moet wel even opnieuw leren klokkijken, heb nog nooit een horloge met 1 wijzer gehad…
Geniet ervan, het went vrij snel!
Beauty hoor