SUBDELTA Quattro

Klopt maar niet stuk te krijgen…

1 like

Wat een bjoetie. Ik krijg hem iets later, weekendje weg. Maar ik knal er meteen de grijze Barton met blasted gesp op! Plus alle andere 5 straps die ik er speciaal voor heb ingeslagen. Wordt een aparte NA.

4 likes

In het echt is hij nog veel mooier, ik kan niet van die mooie foto’s maken zoals sommigen hier kunnen.
Gevoelsmatig lijkt hij redelijk groot te dragen, niet de lengte maar de wijzerplaat-oppervlakte, wel precies mooi op maat voor mijn (17,25cm) pols.

En lekker vlak!

6 likes

Er zit een relatief dunne bezelrand omheen, waardoor de “real estate” (zoals sommige Engelstalige reviews de hoeveelheid wijzerplaat t.o.v. de kast noemen) fors is. Zo zie je maar weer: een horloge van 40mm kan als 41 dragen, een van 41 als 39. Zeker in combinatie met de dikte. We hebben hem gelukkig op 9.8mm kunnen krijgen en dat is de verdienste van Niels (tekenaar) en onze onvolprezen horlogemaker.

Draag hem met trots en liefde.

2 likes

Dank je! En dat terwijl uurwerken ooit begonnen als Einzeigers :smile:. Zou dus historisch aan moeten doen.

Supervette band / combo trouwens. Draagt comfortabel?

Ja die Bartons zijn echt heerlijk, ik heb er ook enkele in leer en stof, topbandjes voor 20€ of zo per stuk.
En het fijne is dat ze zo’n Quick-release spring bar hebben, kom even niet op de NL benamingen daarvan…

8 likes

Maar laat deze dwaling liever even uit dit topic, is toch zonde voor de vreugde van de nieuwe eigenaren.

Snel-loslaat-voorjaars-kroeg

17 likes

Ojee even gemist (gelukkig). Laten we lief voor elkaar zijn en blijven.

Beste @kendo @selie @taaiewillem - meer fotoos graag!! De mijne is nog even onderweg, richting Engeland. Dus tot die tijd moet ik het met de fotoos doen :slight_smile:

4 likes

Edit: B-b-b-i-ps.

Je hebt helemaal gelijk, ik haal het weg. Ik wilde graag een grapje maken over 5 keer een Pelikaan gekocht hebben.

Komkommertijd op werk, excuus.

1 like

Petje af hoor! :+1: :+1: Ook in het echt (tov renders) heeeel cool zo op de foto’s!
En tot in de puntjes perfekt want zelfs de sluiting van het achterdeksel is dmv de vier gaatjes zo te zien :grin: :+1:

1 like

En het logo zit kaarsrecht :smile: gegraveerd

1 like

Hij heeft gewoon nr. 1 dames & heren :sunglasses::love_you_gesture::+1:

2 likes

Is eigenlijk het nummer voor in het museum…

2 likes

@Henrik

Nog een paar foto’s ter vermaak;
Jammer genoeg komt de kast een beetje te egaal op de foto, is maar gewoon met mijn telefoon gemaakt…

20 likes

Ik ging ervan uit dat Hans die zelf zou nemen, dus ik heb niet eens een voorkeur eraan verspild. Jammer weer dit. :joy:

6 likes