Volgens mij gaat deze erg leuk staan op een grijze of olijfgroene cordura
Ik dacht ik vraag hem gewoon… haha, eigenlijk gewoon door gebrek aan andere voorkeursnummers
Wat is er aan de hand met dat seconden “driehoekje”?
Weet eigenlijk niet precies wat je bedoelt, net onder 10x vergroting bekeken, ziet er prima uit. En hij draait!
Beter niet op ingaan. Vervelio’s die op zoek zijn.
Assumption is the mother of all fuck-ups
Leuke foto’s, leuk model.
Geniet ervan!
Als eerste, heel gaaf project; gefeliciteerd aan de heren die dit mogelijk hebben gemaakt en de gelukkige die het horloge hebben weten te bemachtigen.
Als tweede; Wellicht heb ik het ergens gemist maar hoe lees je de tijd af van dit horloge?
De secondewijzer in het midden vind ik een gaaf detail trouwens
Dag Willem,
Dat is een hoogglans zwart, draaiend kapje met een deel van ons logo in C3 lume, die op de secondenas is gemonteerd en zodoende voorkomt dat het horloge “dood” is. Je kan dus zien of hij wel of niet is opgewonden. Tijdens 59 van de 60 seconden zal hij daardoor niet perfect uitlijnen, maar dat is ook de fun natuurlijk.
Beantwoordt dit je vraag?
Gr. Hans
Door intelligent naar het horloge te staren en daarna op je telefoon even te controleren hoe laat het écht is
Maar serieus, het went toch wel erg snel, grote streepjes zijn hele uren, de middellange halve uren en de korte zijn kwartieren, verder is het wat gissen.
Bedankt voor je feedback.
Je leest alleen de urenwijzer, net als bij een Meistersinger. Is even wennen in het begin, maar je krijgt in één oogopslag en op termijn na oefening zelfs vanuit je ooghoeken meteen een indicatie van de tjid.
Oke duidelijk, bedankt voor je reactie! Gaaf horloge in ieder geval!
Bedankt!
Ziet er heel mooi uit!!! Vooral de kroon en wijzerplaat vind ik er gaaf uitzien👌🏻
Iedereen die m binnen heeft, van harte gefeliciteerd met deze bijzondere topper!
Zag ik daar nou een geel elektrowagentje door de straat rijden?
Pieter Post in DHL-huisstijl?
Yes! Hier is ie ook binnen en wat is ie gaaf zeg!
Hij is wel lastig op de gevoelige plaat te leggen. Ik vind alle foto’s er een beetje uitzien als cheap ass renders. Zal eens kijken of ik er wat mooie plaatjes van kan maken.
Altijd lastig: beadblasted hardware. Succes! Geniet van je Quattro!
Super vet!
Thnx voor de mooie foto’s ook Kendo!