Ik had datzelfde probleem, helaas heb ik geen fatsoenlijk fototoestel meer (was net nieuw maar toch per ongeluk kapot gemaakt…)
Ik krijg hem ook echt niet normaal op de foto. Daar moet ik eens uitgebreid voor gaan zitten. Maar hij is echt mooi.
Zo, even snel de collectie nato straps er doorheen gejaagd. Hij kan een hoop hebben.
Nu is het nog wachten op de oranje rubber strap. Dat zal vast een knaller worden.
Tis een lastige rakker, die Quattro!
Hij kan alles wel hebben qua banden zo te zien! Kek hoor.
Binnenkort eens kijken wat ik allemaal heb liggen en dan kijken of ik iets kan verzinnen om de hardware een beetje passend te krijgen.
Daar kijk ik echt naar uit
Wij ook. Ook voor jou geldt: als je op de mailing list wil (alle periodieke nieuwsbrieven): even een PBtje met je e-mailadres aub.
Zitten een paar hele mooie tussen hoor, en leuke band-combinaties ook!
DHL update:
- 1 niet thuis (jammer!)
- meeste afgeleverd
- paar nog onderweg, waaronder 1 naar UK
- niets kwijt bij DHL
PostNL eat your heart out, of we hebben gewoon mazzel
Ben bang dat ik dit was. Slecht gepland van me…
Ook hier is 'ie binnen!
Ik moest wel tekenen “Omdat u blond bent”. Moet je andersom eens proberen
Eerste indruk: super. Een heel ‘net’ horloge. Bijna dress vergeleken met de rest van mijn collectie, door de minimalistische lay-out en platte kast. De bijgeleverde band matcht helaas niet met de kleur van mijn koele ondertoon. Ik moet 'm zeker op staal uitproberen, lijkt me prachtig.
Bedankt voor je positieve noot!
Is er al iemand aan het inkopen?
Klopt, hij kan alszodanig onder een overhemd worden gedragen. Wat wil je met 9.8mm.
Wat is die lume fel zeg. Niet normaal. Echt prachtig.
Wat dacht je wat! Er is een shit load opgesmeerd en ook nog van C3 (de allerfelste die het allerlangste nagloeit) en ook nog eens van hun fonkelnieuwe X1-kwaliteit, die 60% langer blijft hangen dan de normale C3. Heb je het al geprobeerd met een LED UV-lamp? Dan krijg je gewoon pijn aan je ogen in het donker (niet als je in de lamp kijkt, maar op de dial gekkies).
Even praktisch:wordt het pakketje me dan automatisch een dag later weer aangeboden? Ik heb daar geen ervaring mee.
Dank! Wat een service
Als je om de hoek van Enter woonde, had ik een oude Kreidler gehuurd, waren we samen een stukkie wezen scheuren, waarna je de Quattro uit handen van Enter’s mooiste meisje kreeg, gevolgd door een patatje oorlog en een Dr. Pepper. Van het huis. Het liep anders.
Komt goed.
Ik ga zo even wat eten. Later vanavond lees ik weer updates. Laterrr
Hehe ik vind je enthousiasme wel mooi man.
Lekker bezig
Lijkt me een spannend moment vandaag.
We zijn er voor de kopers en geïnteresseerden en als dat met een glimlach kan, waarom niet
Bedankt voor het opmerken.