Jawel bij het uitpakken Hans, lag gelukkig de band op de grond.
Dat is mooi balen. Onze oprechte excuses. Van ons tweetjes was ik degene die de banden monteerde. Dit is echt gelukkig afgelopen. Jemig. Zal er beter op letten.
Een vraagje aan alle eigenaren, hoe ziet de seconds cap er in het echt uit? op foto’s varieerd hij heel erg van grijs naar donkerzwart
En natuurlijk sowieso alemaal heel veel plezier met de aankoop, het is een prachthorloge geworden!
Omdat hij super hoogglans gepolijst zwart metaal is, met ook nog een logo in lume, is het bij strijklicht net een spiegel en bij donkerdere lichtomstandigheden gewoon zwart. De rand van de wijzer glimt ook zo, is hetzelfde afgewerkt. Wij wilden het geheel iets meer diepte geven dan we met matzwart alleen zouden hebben bereikt.
Hans geen probleem als het maar was opgelost als het fout was gegaan.
Nu is er niets aan de hand. Excuses aanvaard.
In dat geval waren wij (specifiek ik) ineens op verre vakantie geweest. Dat snap je zelf ook wel.
Tuurlijk was het dan opgelost.
Het is nu bijna kwart voor 7 bij jou. Easy peasy.
Heel heel mooi. Eerlijk waar. Dat gekke Quattrootje kan meer banden hebben dan ik had verwacht zeg!
@Motormuis, hij is echt heel gaaf geworden. Jammer dat ik nog niet toe ben aan een einzeiger anders was dit hem zeker geworden.
Ook dit bandje staat hem geweldig.
Mooie combi!
Beste combi tot nu toe!
Kan je laten stralen. Even @Arie_Kabaalstra vragen of hij hem voor een paar Eurootjes door zijn straalcabine wil jagen. Misschien dat Jan dat niet meer wil doen, maar proberen kan altijd.
Idem, die ene wijzer gaf bij mij de doorslag maar hij is echt mooi geworden!
Heren, heren, jullie moeten gewoon nog even wennen. Er zijn er echter nog maar 15 gaat snel ineens.