SUBDELTA Quattro

Met welk grit moet deze gestraald worden. We hebben een straal cabine op de zaak. Kan altijd vragen.

3 likes

Goeie vraag. Ik zoek dat even voor je op. Momentje.

Edit: de grit staat niet specifiek beschreven, is alleen overlegd. Ik vraag de maker na. Zo op het oog lijkt mij dit een middenmaatje, niet te fijn (want te plastic-achtig) en niet te grof, dus je zou eens kunnen proberen mocht het antwoord nooit komen.

1 like

Top, dat betekend dat je voor velen wel de juiste keuze hebt gemaakt!

1 like

Mooie lijnen zeg! Heel goed gelukt motormuis!

1 like

Heeft iemand misschien een gifje vd seconds cap? Ben best benieuwd hoe dat eruitziet :see_no_evil:

1 like

:blue_heart:

29 likes

Staal is gaaaaaf maar staal zonder endlinks… meh

2 likes

Staat erg goed!

1 like

Even een gevouwen Vostok rammelband erop voor het idee :grinning:

2 likes

Wait and see

Niet helemaal mijn stijl maar het is een mooie klok geworden! Ben ook wel nieuwsgierig naar de Flieger toolwatch die in de planning zit. Zijn er toevallig ook foto’s van het eindresultaat van het binnenwerk en een filmpje van de seconds gap?

2 likes

Tuurlijk. Trek jij maar lekker suede loafers aan bij je outdoorbroek. :joy:

1 like

Jahaaaa!

En even op een lekkere zomers gele isofrane-a-like en de kroon op links :clinking_glasses:

18 likes

Jij topper! Serieus sexy op geel rubber en met de kroon op links. We hebben een nieuwe winnaar? Bedankt voor het delen van je unboxen en heel veel plezier ermee!

3 likes

Jaaaaaaa heel mooi. Wil je een foto posten, recht op de lugs, zodat we de aansluiting op de kast ietsje beter kunnen zien? Ik vind dat zo op het eerste oog wel kunnen, zo met rechte endlinks. Geeft hem wel smoel.

2 likes

15 likes

Zeker weer zo’n render van je. Dit is niet echt.

1 like

Had niet anders verwacht!!

1 like

Fucking vet!
Zo’n grote blij hier!

1 like

Complimenten Hans (en Lennart), heel erg geslaagd! :+1: :+1:

1 like