SUBDELTA Quattro

Mij boeit een endlink nooit zo eigenlijk.
Lekker lomp. Maar je kijkt er wel doorheen zo.
Op z’n slechtst gefotografeerd:

5 likes

Hier ook de kroon op links. Omdat het kan!

13 likes

Is dit een zware, solide Meranom band of de klassieke Vostok epileerband?

Serieus lang niet slecht.

Vostok gevouwen stalen band, wel via Meranom. Epileren doet ie niet, maar ik ben ook geen silverback hè.

1 like

En geen pijn meer op de pols. En je bent weer aparter dan Sjoerd Pikomhoog bij de koffieautomaat.

1 like

Wie durft rechts met de kroon links?

1 like

Ik had dat ding gewoon Otto moeten noemen, als in “acht” in het Italiaans. Je kan hem namelijk ook ondersteboven dragen. Kroon links, rechts, beide polsen.

Dat is toch 4? Dan heb je goed gegokt met Quattro.

1 like

Nee, ik bedoel de volgende flauwe grap:

Wijzerplaat naar boven (je kijkt op de dial)

  • linkerpols kroon links
  • linkerpols kroon rechts
  • rechterpols kroon links
  • rechterpols kroon rechts

Wijzerplaat naar onderen (je kijkt op de caseback)

  • linkerpols kroon links
  • linkerpols kroon rechts
  • rechterpols kroon links
  • rechterpols kroon rechts
1 like

Complicatie maan erbij en je boort weer een heel nieuw publiek aan.

3 likes

Een poging:

image

10 likes

In het echt doet het capje er 1 volle minuut over natuurlijk, en vloeit, maar het idee is zeker duidelijk voor diegenen, voor wie het eerst onduidelijk was. Dank!

1 like

Oh haha, ach de caseback is ook mooi om naar te kijken.
Ik zou straks lekker aftaaien en een pilsje gaan drinken. Die hebben jullie wel verdiend.

3 likes

Bedankt, klopt wel. Wij zijn ontzettend blij dat jullie allemaal zo blij met het horloge zijn. Hier doen we het voor. Jullie zijn ook een hele enthousiaste en betrokken kopersgroep gebleken, die er altijd in geloofden. Dank daarvoor!

Lennart zit in Duitsland (moet hij weten) en ik trek zo een Hert Bier uit Putten open. @ElChueco verkopen jullie die ook in de kaas-/notenbar? Heerlijk spul.

2 likes

Proost alvast!

1 like

Ja

1 like

Ja dat was ik er vergeten bij te vermelden :see_no_evil: Was ff een snelle timelapse, voor het idee. Tevens een provisorische opstelling, vandaar wat kleurverschillen. Lume knalt eruit in ieder geval.
Hij is goed geslaagd, nog geen seconde spijt! Dank!

2 likes

Hier staat ook eentje die destijds hier op HF in elkaar is gezet. Dank nogmaals.

1 like

Wel snel even wat echte fotoos op die site en je instagram plaatsen hoor! :+1:

2 likes