SUBDELTA Quattro

Als je op mij doelt: ik wacht even tot de internationale kopers hem ook hebben ontvangen, zou lullig zijn als ze links en rechts overal “officiële” shots tegen zouden komen en hem zelf nog moeten unboxen. Tenminste zo denken wij erover. Eenmaal binnen: zeker!

2 likes

:hugs:

12 likes

Straalcabine staat er startklaar voor… laat maar weten

5 likes

Ja de mijne is ook nog onderweg

1 like

Joepie de poepie.
Wie dat herkent is oud.

Jan we melden ons vanzelf een keer. Dank u.

1 like

Balen!

Als iemand een juist passende metalen band gevonden heeft hoor ik het graag. Passende endlinks zou helemaal geweldig zijn.
Ik zou niet weten hoe die zoektocht te beginnen.
Daarna kan ik @Arie_Kabaalstra vragen voor zijn aangeboden diensten. Zou graag een metalen band erbij willen maar welke ???

1 like

Strapcode verkoopt degelijke banden waarvan de end links los te schroeven zijn.

Het moet voor een CNC frezer niet zo’n probleem zijn om end links te maken op basis van een tekening.

2 likes

Dat zou echt heel vet zijn

Dat zei ik niet, maar zo is het niet onmogelijk om er een goede band aan te hangen.

Ik zou zelf niet aan die goedkope AliExpress rommel beginnen, dat gaat storen en kan je beleving verpesten.

2 likes

3 likes

Aha! Je draagt op foto 1 de Luch :+1:

2 likes

Nee, das @Omanido met de Luch

2 likes

15 likes

Hans, ouwe geitenbreier…:laughing::laughing:

2 likes

:joy::joy::joy:

1 like

Sorry komt door de vele berichten die ik gisteren las… ik sloeg aan op het lichtblauwe bandje

1 like

Uiteraard

1 like

Hij is mooi geworden, mannen. Van harte! :+1:

5 likes

Dank je. Hopelijk zijn jullie kopers net zo blij met de Pellikaan, want daar doen ook jullie het voor. Succes nog met de laatste loodjes.

2 likes