SUBDELTA Quattro

Met SLLS upgrade :slight_smile:

20 likes

Bruin is o-zo-mooi op deze.

1 like

Door de schoonheid van het horloge zouden we bijna de pouch vergeten. Dat is ook een mooi ding hoor. Mooi staaltje vakmanschap @Taconew :ok_hand:t3:

7 likes

Oh absoluut! Wesley heeft er hard aan getrokken figuurlijk dan

Bedankt Wesley @taconew

4 likes

Deze is echt zo gaaf geworden! Goed gedaan Hans!

2 likes

Laten we ook Dutch Card Printing niet vergeten, die de garantiepasjes leverde :smile:

3 likes

En de leverancier van de bubbeltjesfolie…

4 likes

Echt een heel gaaf horloge geworden :+1: Mooie prestatie @Motormuis

Ben ook overstag gegaan, nog een paar maanden wachten :grimacing:

4 likes

ja daar is het nu weer op wachten…maar eerst vandaag mijn blauwe Orca

2 likes

Ik was al bang dat je te weinig horloges had :smile:

ja moet nodig inkrimpen de kist van 18 loopt nu echt over. kom 3 plaatsen tekort nu…

1 like

Ik heb dat leder van @slls volgens mij in 18mm op mijn Okeah zitten! Supermooi!

1 like

Hij is lekker hoor @Motormuis

20 likes

Ja toch? Bedankt voor het delen van deze mooie combo. Smoelt hem goed, dat ijsblauw :+1:
Geniet ervan!

1 like

Ik heb niet mee gedaan, maar ik wil toch zeker een compliment maken. De foto’s die ik hier voorbij zie komen zijn prachtig. Geweldig dat jullie dit voor elkaar hebben gekregen. Prachtig horloge :ok_hand:. Helemaal top :clap:

3 likes

Yes, die van mij is ook binnen. Een dag later dan gepland maar @motormuis heeft dat keurig gecompenseerd… :laughing: al moest ik er wel voor bijbetalen…:wink:

Echt een gaaf horloge. En ik blijf het knap vinden dat het een exemplaar is geworden met een geheel eigen smoel. Het horloge is eigenlijk met geen enkel ander model te vergelijken :+1:

11 likes

Dát!

3 likes

Welke band is dit precies?

imagehttps://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/0/b/4/0b4bf45e0f78b0b71e9a764c357af8f085d64390.jpg

10 likes

Zeg ik lekker niet :hugs::hugs::hugs:

€ 9,93 9%OFF | Hoge Kwaliteit 20 MM 22 MM Veiligheidsgordel Horloge Band Roestvrij Stalen Gesp Nato Strap
https://s.click.aliexpress.com/e/PFIF0PW

4 likes

Die is mooi. Heb deze in 22 mm besteld. Denk dat die mooi op de HFLE19 staat.
Voor de Quattro een zwarte met grijze striping.

2 likes