SUBDELTA Quattro

Allemaal gefeliciteerd met de prachtige aanwinst👍

Hans ook gefeliciteerd met de succesvolle realisatie van dit project. Mooi ontwerp met eigen smoel.

1 like

Wat is het stil hier! Iedereen met de Quattro in een donker hoekje gekropen, de deur op slot gedaan, vakantiemelding op het e-mailadres?

2 likes

Nou vooruit dan:

Gisteren voor het eerst tijd gehad hem te dragen en hij bevalt prima. Tijd aflezen gaat lekker makkelijk omdat ie 1x per 12 uur z’n rondje draait ipv 1x per 24 uur.
Straks even op bovenstaande Hadley Roma knallen als ik klaar ben met werken en dan gaat ie weer om :hugs:

9 likes

Dankjewel, leuk om te lezen. Werk ze nog (ik werk ook, nou ja, ik zit op HF :smile:). Enjoy.

1 like

Wow. Just wow.

Wat een verfijning. Wow.
100% score wat mij betreft!!!

13 likes

Daar bestaat het grootste deel van mijn werkdag meestal uit :sweat_smile:

3 likes

Je hebt hem op z’n kop!

3 likes

Gaaf Erik! Goed teruggekeerd van vakantie? Vast wel, met dit pakketje aan de deur. Fijn dat je er blij mee bent! Enjoy!

1 like

Ik ga zometeen banden swappen.
Vele malen mooier dan op de foto’s!

Speelt prachtig met licht & formaat is spot on! :ok_hand:

4 likes

Gooi de foto’s er maar in. Ben benieuwd.

1 like


15 likes

12 likes

Staat je goed Erik! Nu nog die Alpina van je inruilen voor een echte auto, een Giulia of zo.

2 likes

Had ik de Alpina nog maar…

1 like

Die heb je snel voor de Juul ingeruild :slight_smile: Vertel!

1 like

Vorig jaar op vakantie de Turbo’s eruit geblazen. Alles vervangen, alles onder garantie.

Daarna gelijk weer problemen, dus aan de garage terug verkocht. Mis 'm wel, maar was er effe goed klaar mee.

Nu terug naar de degelijke BMW jaren.
Al gaat deze er ook weer uit. :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

2 likes

En binnen :love_you_gesture::+1:

17 likes

Spannend!

19 likes

Spannend ja en een mooi statement met je NATO :+1:

2 likes

Ik heb vanmiddag wat bandjes gefotografeerd om te tonen wat voor combinaties ik kan maken.

9 likes