SUBDELTA Quattro

Ik kijk erg uit naar mijn Quattro! Een bandenswapper “par excellence” volgens mij!

6 likes

Thanks!

Zekers! Ik laat me niet (meer) zo snel op de kast jagen hoor :smile: Nu met €500 eraf is deze allerlaatste voor de speciale HF-prijs wel een stuk betaalbaarder, ook voor jou :wink:

Aangaande de prijsopbouw: @septentrio heeft eea al wat toegelicht, waarvoor dank.

Gr. Hans

6 likes

Scherpe prijs voor een mooi horloge! Knap dat je voor die prijs dit neer hebt kunnen zetten!

21 likes

:+1::+1:

1 like

Die gaat inderdaad wel een beetje mank als we DumeT erbij slepen. Maar verder wat @stefanketelaars zegt. Of de listprice goed is, zullen we pas weten als hij ook voor die prijs de markt op gaat.

1 like

Het internet vergeet niets, dus dat zal niet meevallen ben ik bang.
De prijs maar verwijderen als het nog kan?

Prima, ik hap wel. Even een lans breken voor dit horloge.

Ik durf te stellen dat deze Subdelta eerder 1200 waard is dan een 16570 4500-5000 euro waard is (huidige waarde). Zeker met die matige stalen band. Maar daar heb je ook geen moeite mee toch? Je kan alles kapotrelativeren natuurlijk.
Zwitsers handwinder uurwerk, custom made kast en kroon, ontspiegeld saffierglas, sandwich dial met sterke lume en een bijna unieke feature in de vorm van een mini-secondenwijzer. Daarbij ook nog eens een zeer kleine oplage. De huidige kortingprijs is een scherpe deal, maar 1200 gaat nog steeds geen gekke prijs zijn.

7 likes

Ga je jou een merk als Rolex, hetgeen zich al zo lang heeft bewezen met alles wat erbij komt, vergelijken met een merk als Subdelta, waarbij de eerste batch met mega korting nog niet verkocht is en het nog moet blijken hoe waardevast dit merk is?

Veeg me op :joy:

Waar vergelijk jij het nu mee dan? Waarom begrijp je de prijs niet?

Wel mooie dooddoener hoor, die doet het altijd goed. :joy:

Ik ga er geen discussie over voeren in dit topic. Vind ik niet netjes voor het merk. Als je mijn mening wilt, moet je een PB sturen.

Hans ik hoop dat ze goed verkopen, niks ten nadelen van jou :v:

3 likes

Typisch.

Dit :point_up:️ binnen de 1200 euro range is de concurrentie heftig en ik heb enkel een oprechte vraag waarom dit horloge dan dat bedrag waard is. Je kan dit als negatief bestempelen, maar het lijkt me toch geen gekke vraag?

Wist niet dat een horologische kwaliteit was & dus iets met de kostprijs van doen had. Oh, natuurlijk al dat geld dat Rolex tegen marketing aangooit…

Plaatje van een SQ koper.

2 likes

Kijk ik echt naar uit!

4 likes

STAAL!!

3 likes

Ja, dat zou 'm wel af maken!

1 like

… und hart wie Kruppstahl…

1 like

Met een bandje; Zeh wie leder?

1 like

En dat alles zo snel als een windhond!

:rofl:

1 like

Overal die fahne hoch, als het horloge geleverd wordt. :sweat_smile:

1 like