Goedemorgen, een vriend van mij overweegt evt de aanschaf van onderstaand horloge.
Zelf is hij , en ik ook niet goed is staat om de originaliteit te beoordelen.
Wat denken jullie mbt dial wijzers etc ?
Ik heb het horloge destijds ook serieus overwogen. Je zou het horloge dan moeten kopen als een 1680 zonder papieren en nieuwe lumes. Als je daar mee zou kunnen leven dan moet je hem vooral kopen.
Ik kan dit gewoonweg niet, zeker niet nadat ik iemand attendeer op bepaalde dingen die niet kloppen en dan volledig voor gek wordt verklaard. Een lichtpuntje, dat de 1680 nog altijd niet verkocht is zegt ook wel wat.
Denk dat dit exemplaar door die gasten is opgekocht vanaf marktplaats en het is niet ongebruikelijk dat ze dan 50-100% marge rekenen. Het is psychologie waarbij mensen denken dat het de absolute real deal is als een red sub 30+ kost ten opzichte van 20:joy:
Ik zie nu 8 advertenties online, geen ouwe Sub. Ik hou rekening met het feit dat ik verschillende toko’s door elkaar haal. Hobby handelaren lijk al gauw op elkaar.
Op het Wristler account staat wel een pumpkin Sub, maar nog steeds geen rode. Nou ja, ik ben toch niet in de markt voor dit soort exoten. Maar vind het wel fijn om een beeld te schetsen van handelaren, voor mezelf.