Dat heb ik ook met bepaalde mensen. Fijn gevoel is dat hè.
Maar roeptoeter dan niet.
Dat heb ik ook met bepaalde mensen. Fijn gevoel is dat hè.
Maar roeptoeter dan niet.
Je redeneert wel elke keer vanuit je eigen portemonnee
Prijs is relatief en zeker in deze hobby. De 1 vindt ‘kost geen drol’ veel een ander vind het verwaarloosbaar.
Zo dat is een potje lelijk. Kijk nog eens goed
Veels te grote cijfers, die crownguard is echt ontworpen door een stagiair, net als de tekst en logo op de wijzerplaat. Perfecte datum positie
Nah. Laat maar.
Belachelijke prijzen
Joh, doe 's niet zo op je teentjes getrapt. Ik maakte een grap over m’n eigen confirmation bias. All love, er zijn ongetwijfeld hele lieve Ferrari rijders die ik niet ken.
Cijfers vind ik prima, wat speels. De kroon is ook leuk imho. De duiker mag eraf.
Nee, ik redeneer vanuit de list prijs van een Submariner.
Die Yema is, met de standaard korting die iedereen wel krijgt, exact 10% van de aanschaf van de Sub no date terwijl hij exact hetzelfde doet: Tijd weer geven, onder water kunnen, lume.
Mocht je een datum of een groen bezeltje willen, dan is de Yema minder dan 10% van de Rolex. Mocht je 'm bij de grijze dealer halen, dan is de Yema slechts 7% van de Rolex.
Da’s naar verhouding een scheet en een knikker.
Drie. Een Italiaan, Zwitser en Duitser. Deels een oud collega, deels twee huidige collega’s. De Duitser woont in Zwitserland en is met een vrouw getrouwd die heel, heel veel doekoe heeft. De Zwitser heeft gewoon tering veel geld gemaakt in z’n vorige baan. De Italiaan? Tja. Da’s een Italiaan.
Eerlijk is eerlijk, het zijn alledrie sympathieke gasten. Maar wat een enorme kutauto’s zeg. Pffffff. Voor wie nu zegt dat dat niet netjes is: Ik kom gebroken uit zo’n stoel, ze maken heel erg veel lawaai, en ze rijden niet bepaald comfortabel. Dat vind ik met recht kut te noemen.
Die Ferrari suv, die op een Mazda 5 lijkt, is dan mogelijk comfortabeler, maar ja, doe heeft een andere vibe.
Was mijn reactie ook he.
Behalve dat geroeptoeter
Leeg. En snel geld.
Ach so.
Daar zijn ze ook niet voor gemaakt hè.
Dito met een reverso. Die zijn niet gemaakt om te duiken.
Niet te hard meer.
En ik prefereer een lunch met @Hollywoodted boven hard werken.
Overigens heb ik 2 Sub’s, ben ik dan rijk, slim of knap?
Ik heb dit topic niet gevolgd.
Ik niet. Go wel.
Die groeit echt op mij de laatste weken. Heerlijke klok.
Feit. Als ik weinig comfort en grote snelheid wil pak ik wel een motor, maar diep in m’n hart schuilt gewoon een onderbetaalde Bentley klant. Vandaar ook de voorkeur voor een skeer duikertje met een duurdere dress watch er bij.
In een bentley hoef je ook niet te bezuinigen op dat duikertje.
Keuzes. Een tweedehands is goed betaalbaar op te pikken. Onderhoud en bandjes moet je voor lief nemen. Het blijft een hobby.