Nou vooruit deze is ook mooi en niet zo duur gelukkig.
De ultra chron. Prachtig horloge. Irl nog mooier dan op foto’s.
Nou vooruit deze is ook mooi en niet zo duur gelukkig.
De ultra chron. Prachtig horloge. Irl nog mooier dan op foto’s.
Dit werd toch ontkracht, eerder dit jaar?
Fake historie. Nog steeds 90 jaar ouder dan rolex. Maar eigenlijk imho is het een revival uit 1980 van Biver.
@Brick
Wat was t verhaal van Sherpa nou… had die nu wel of niet de rechten?
Heb je nog reissues van
Ollech and Wajs, bijv:
En alle aquastar
Zitten tussen de 1.5 en 3k.
Top alternatief en uniek
Nee hoor. Een Oyster Perpetual is hartstikke leuk, en een 37mm gouden Yachtmaster op zwart rubber is een snoepje. Er zijn coole Rolexen. Maar niet de sub. Ik vind de sub een lelijke hype.
Jazeker! Veel cooler idee dan die overpriced Blancpain die je noemt.
Zoiets, bijvoorbeeld. Mooi hoor.
Mooi overzicht van alle GS Duikers. Helaas allemaal absurd groot.
De quartz versies zijn 42mm, diameter is natuurlijk maar een deel van het verhaal.
Ik heb ze nooit irl kunnen aanschouwen of ervaren.
Van enicar bedoel je?
Of Sherpa de rechten op dat model heeft of dat t een fancy ali hommage is.
Exact 0. Wat natuurlijk perfect bijdraagt aan mijn confirmation bias want ik probeer mij niet in te laten met snel geld en lege levens.
GS duikers zijn lelijker dan de Submariner. Veel lelijker.
Het beste duikertje kon voor mij wel eens de Yema Superman 39 zijn. Kost geen drol, dus je hebt hem lekker naast je Reverso, Santos, MUT Moon, of welk serieus horloge dan ook. En nee, ik schat duikertjes niet onder de serieuze horloges.
Ik wel. Brrrr.
Maargoed zijn al genoeg goede opties genoemd, succes met de zoektocht
Ook de Fransen hebben duikhorloges, Spyrotechnique heeft een rijke geschiedenis als vroege leverancier/fabrikant van duikgerief.
https://www.ralftech.com/categorie-produit/collections/montres/?page=2
Iedereen lijkt horloges te maken voor de Franse special forces.
(TAG) Heuer en andere merken hadden vroeger een samenwerking met hen, waarbij dat duikertje ook op de dial stond.
Eea wordt op de website vermeld als tribute. Ik verwacht in elk geval dat er iets geregeld is.
Maar zo niet. Ook prima. Het is in elk geval een echte toolwatch. Beste alternatief voor een sub. Zoals hier genoemd.