Niet mee eens @Paraflex. Iemand zoekt misschien een oplossing voor een vraagstuk. Bijvoorbeeld een duiker die wil weten hoelang hij wil duiken. Dan is een horloge Seiko een prima alternatief want het voldoet aan de doelstelling. Dat heeft niets met prijsklasse van doen.
Yes. Ik heb de allereerste release via Kickstarter gekocht.
Was een mooi horloge. Maar deze groene is mooier
Dan zoekt dat persoon helemaal niet naar een alternatief voor een Submariner, maar gewoon naar een horloge wat aan bepaalde criteria voldoet (geschikt voor een duiker), binnen zijn budget.
Laaggeschoolde typetjes die denken dat ze âmeedoenâ òf simpeltons met koopkracht die, kenner zijnde, je melden dat het ding âgeen batterij nodig heeftâ.
Uitzondering de echte kenners hier maar als je dit soort observaties meldt krijg je het label âRolexhaterâ en dan verplaats ik ze tòch van 3 naar groep 1 hierboven.
Ik ook. Ik trek de act nog een beetje door. Door geen crocs te dragen en sushi met 2 stokjes te eten. Soms zit geloofwaardigheid in de details.
Oh dus beter dan een Sub bestaat niet?
Ik weet er wel eentje hoor.
Kan dieper en kost zes tientjes.
Vostok Amphibian
En anders deze, kan nòg dieper en nòg beter, ben je voor 1K het mannetje!
@cdg had hem gewoon om vandaag hoor. Schepte nog wat op over een lunch met platinum daytona-polskaas erover heen.
Smaakte wel
Moet @cdg niet werken?
@JohnvdT, nu ben ik wel benieuwd waarom die horloges beter zijn? Begrijp me niet, ik vind die Sinn een cool ding, maar waarom is die beter?
Heel vet dit
Volgens mij is dat zoân werkloos geval.
Nog niet volgens mij. Maar van de andere kant: als je ze op maandagmiddag nog moet verdienen⌠Toch @ray1981?
Ja lijkt mij ook. Ik neem aan dat iedereen nu toch ook bij het zwembad ligt met 30gr?
Of zie ik dat verkeerd?
500 bar WR
HAQ
Oliegevuld dus spiegelt niet onderwater
Goedkoper
Beter kortom. Veel beter.
En de Amphibian, onverwoestbaar militair werkpaard voor zes tienen.
Beste kwaliteit/prijsverhouding ever!
Wie beweert dat?
Nb. Vind die visstick uit Rusland niet beter dan een Rolex.
De Sinn wellicht. Ware het niet dat die minder mooi is dan welke sub dan ook.
Je was serieus benieuwd naar betere duikers dan de sub toch?
Nee. Lees nog eens terug.
+1
Alle subboys weer huilen
Het is al vaker genoemd zie ik, maar in mijn beleving is een pelagos39 een prima alternatief. Houd je ook nog 6k over voor een cartier voor je vrouwâŚ
Ok
kost zes tienen en implodeert pas op 800 meter diepte!