Submariner Date of No Date?

Je zou mijn woordvoerder kunnen zijn vandaag. Wederom spijker op z’n kop :+1:t2:

4 likes

Foto van vandaag? Zo ja JALOERS

1 like

Was het maar waar. :cry::cry::cry:Foto van internet
Ik denk dat ik over 8 dagen jaloers ben op jou​:joy::joy:

1 like

Excuses, ik vond hem niet onaardig en passend bij dit topic.

1 like

Was maar een geintje :joy::joy: hij is schitterend en ik wil hem telkens weer als jij hem post…

Ehhhhh ga ik naar een of ander tropisch paradijs over 8 dagen, of weet jij soms al of ik de loterij win :sunglasses::sunglasses:

Weet ik toch😂 Deze gaat echter niet weg en de laatste tijd lastig te vinden voor een normaal bedrag.

1 like

Boefje

Alhoewel de 114060 meer in balans is ziet hij er naar mijn mening te vlak uit voor een horloge van 7K. Ik vind de 116610 met de datumloupe optisch meer gewicht hebben en je ziet de 8K die het horloge kost er beter aan af. Daarbij is de loupe echt een nuttige feature omdat de datum erg goed af te lezen is.

2 likes

Waarom weg gedaan dan?

Lekker aan de wand laten hangen en een no-date aanschaffen. “Omdat iets anders het wel heeft” is geen reden. :slight_smile:

Ofschoon ik de loepjes verafschuw heb ik die leeftijd ook bereikt. :+1:

1 like

Ik vind Rolex per definitie tering lelijke en overpriced rommel maken.

Toch mijn mening: de steenpuist boven de datum is extra afzichtelijk. Een loupe onder het glas is nog tot daar aan toe. No date dus.

1 like

Lelijk, dat kun je vinden. Ik vind er zelf ook nogal wat lelijk. (Maar ook van Omega, Seiko, Patek, AP en nog tig andere merken). Per definitie “tering lelijk” begrijp ik niet zo goed. Wil je er over praten? :blush:

Overpriced? Niet veel meer dan diverse horloges van IWC, Tag Heuer. offeh, Seikos met een 6r15 van €1000. Of limited G Shocks. Maar best wel overpriced ja. Je kent trouwens vast wel dat verhaal van die man die na 30 jaar zijn Rolex verkocht en behoorlijk winst maakte? Gratis Rolex voor 30 jaar. :star_struck:

Rommel? Ze gaan toch wel net zo lang mee als een Seiko SKX hoor.
:wink:

Ik zou ook voor de no date gaan, ondanks dat mijn aversie van de datumloep een beetje aan het afnemen is.

3 likes

Als je regelmatig half dood en in een vreemd bed wakker wordt zou ik voor de
date versie gaan :wink::+1:

3 likes

Dit is subjectief. Niet definitief. Wel subtiel, dat scheelt.

2 likes

Desalniettemin heel sterk mijn mening.
Anders gezegd: voor zoveel geld ging ik iets moois zoeken.

1 like

Nogmaals, gewoon een no date doen

14 likes

Zal dan geen sub dragen. Voor je weet wordt je wakker in de toilet en horlogeloos :scream::scream:

Bij nader inzien is het iets goedkopere modelletje een betere optie :grin:

1 like

Rolex Submariner No Date would be the one I am picking.:sunglasses::+1:

Ik vind een datum ook fijn, maar de loep vind ik niet mooi. Dus werd het een Seadweller. Is dat geen optie voor je?