Als je dit snel leest, lijkt het erop dat jij een Rolex krijgt en je vrouw gespreid mag betalen bij @Crownguard en @SuperC
Ik zou gaan voor datumloos (en dan de 14060M). Meer balanceerde plaat en je hoeft niet telkens de datum goed te zetten als je het horloge twee dagen niet hebt om gehad.
Bijzonder trouwens om te zien dat er mensen zijn die in de vraag van TS aanleiding zien beide opties (en een heel merk, for that matter) voor lelijk te verslijtenā¦
No Date. Ik heb niks tegen datums maar wel tegen die lelijke cyclops, ik chop ze er dan ook altijd af door ze even op te warmen met de punt van een soldeerbout.
Deze kwam gelukkig zonder datum.
Yes. Dit is de enige moderne die ik persoonlijk ook het mooiste vind.
Smallere lugs. 60 min bezel en oogt gewoon kleiner dan de date of no date
Ik van die brede kastenā¦
Krachttermen okƩ, ziektes als krachttermen, mwah!
Mee eens! Je hebt een erg mooie Minerva bijvoorbeeld!
Met klauw, nog fraaier i.m.h.o.
Zeg knaapje, vind je āventjeā niet een klein beetje denigrerend?
Ik moest ook lachen om āgespreid betalenā
Komt ie met een Steinhart in een Rolex topic
Wel kereltje, als Bernardje meent mij met mannetje te kunnen āaansprekenā dan denk ik dat ik me āventjeā wel kan veroorlovenā¦
Deed hij dat? Dan heb ik niks gezegd, pik!
Nog altijd āpikkieā dan hĆØ
Echt waar joh
Denk dat ze bij Rolex HQ heel erg teleurgesteld zullen zijn.
Rolex is uiteraard een wannabe Steinhart
Nou, ik ben er uit en heb vandaag er ook meteen naar gehandeld. Het is de 116610 Date versie geworden uit 2012 voor een mij acceptabele prijs net boven de 6k.
Na het lezen van de vele adviezen uit het forum omtrent het dagelijks gebruik realiseerde ik mij dat ik voor mijn werk toch wel vaak moet weten welke dag het is en dat heeft mede de wijzer doen doorslaan. Ik heb in het verleden voor en jaar een no date gehad en de datum was soms wel een gemis. Een ander argument was ook dat ik tot op heden vaak na een tijdje behoefte had om te flipperen. De vraag naar een date is groter en maakt de verkoopbaarheid ook beter. Maar ik heb nu tegen mijzelf gezegd dat deze een blijvertje is.
.
Kijk een verstandig besluit zie je tenminste dat het morgen 1 April is
Veel draagplezier ervan en fijne Pasen