Ik ben al een tijdje op zoek naar een submariner(date) uit mijn geboortejaar 1988.
Het aanbod wordt dan natuurlijk al meteen redelijk beperkt, dus ik kwam al snel op chrono24 terecht.
Wat denken jullie van onderstaande aanbieding? Voor mij ziet het er op het eerste oog goed uit:
Op het eerste gezicht lijkt het wel alsof de lume pip en de markers niet dezelfde kleur hebben. Maar ik heb er te weinig verstand van om te beoordelen of dat normaal is. Zou misschien een andere dial kunnen zijn?
Toen ik die foto zag dacht ik; ah, een Italiaanse verkoper
Hierboven staat dat de wijzers, wijzerplaat en pip zelden op dezelfde manier verkleuren, maar zo’n verschil heb ik nog niet eerder gezien. Ik geloof niet dat die wijzers ook uit 1988 komen.
Zelfs op een foto van afstand stoor ik mij er al aan. Dus zorg dat jij dat niet hebt, of anders verder zoeken
Ik heb in principe geen haast, dus wellicht moet ik toch maar eens de nederlandse wegen gaan bewandelen. Ik krijg ook weinig bevredigende antwoorden van de Italiaanse handelaren. Het stopt al snel bij; wat is uw polsmaat?