Submariner maar dan groter en dikker

Dag horloge liefhebbers ik heb een vraag aan jullie .ik ben al een tijd aan het verzinnen welk duikhorloge ik zal aanschaffen maar ik heb een advertentie op internet gezien van een rolex submariner met een corvus nato strap. echte horlogefreaks zullen meteen weten dat dit de combinatie was die sean connery in goldfinger om zijn pols had. nou zou ik graag voor die look gaan maar een echte submariner meet 40 mm bij ongeveer 13mm dik en 2e hands doet zoiets een dikke 3000 euro vind ik persoonlijk te veel geld. nou is mijn vraag weten jullie een horlogefabrikant die een model submariner maakt maar dan met grotere diameter en hogere kastdikte met zwarte wijzerplaat en zwarte duikring en normale wijzers dus geen fel oranje wijzers. alvast bedankt. N.Visser.

Groter wel, Steinhart (42mm), dikker niet.
http://www.steinhartwatches.de/index.php?id=67&Sel_ID=9
kijk bij Taucheruhren.

of de Rolex Seadweller deepsea 43x18mm. alleen een tikje aan de prijs, denkik. :wink:

Groeten,

Martin

Invicta of Sandoz misschien?

Klonen van een sub of seadweller zullen normaal gesproken wat maatvoering betreft zo veel mogelijk op het origineel lijken.Fantasieloos kopieeren en er een eigen naam opzetten verkoopt waarschijnlijk helaas beter dan zelf nadenken over het design.
Het kan ook anders. Op het verkoopforum staat (of is-ie weg ??) een blauwe Seiko Sumo te koop… groot, dik, wél een eigen look en betaalbare kwaliteit, te verkrijgen in zwart, blauw en oranje, kortom niet de zoveelste Rolexkloon. Gebruik de zoekfunctie maar eens…

Groet,

Klaas

– moved topic –

Kijk ook eens naar Citizen, Oriënt e.d. Beide merken hebben een heel goede prijs/kwaliteit verhouding.

Doorsparen voor de Deepsea~!

Hier staan er een paar die duur zijn (mits niet al verkocht):

http://www.andrewmichaels.co.uk/rolex_submariner.asp

Als je geen bepaald merk en/of type voor ogen hebt, dan is het doornemen van de volgende site een aanrader:

.
Hier staan zo’n beetje alle belangrijke fabrikanten van duikerhorloges met links naar hun sites.
Als je via deze weg niets naar je zin kunt vinden, dan eet ik m’n hoed op. (Kan ik makkelijk zeggen, want ik heb geen hoed.(:D)
Succes met je zoektocht.

Groet, Flip.

Dag horloge liefhebbers ik wil jullie even bedanken voor jullie tips kan ik zeker wat mee .een schaumberg bijvoorbeeld. tegengekomen op oceanictimes goeie tip sparks bedankt.maar ik ga eerst nog even kijken wat er zoal te koop is tot die tijd zijn verdere tips van harte welkom. N.Visser

Yup, Rolex met de nieuwe Submariner :wink:

En ze gooien er meteen 100m extra bij en een likje rood tegen aan, doet het later vast goed als collectors item… a la seadweller :wink:

Maareh, ik zat ook aan een Steinhart te denken.

Check deze site www.friendsoforis.com en dan de divers catagorie.Zit wel iets bij denk ik.

Gr,

Richard.