Submariner met rubberen band?

Een Sub no date op een Rubber B met de originele Rolex clasp vind ik echt wel super hoor…

1 like

Geen ervaring met een Rolex i.c.m. de Zealande strap maar ik gebruik een Zealande strap voor mijn SMPc en ben er uitermate tevreden over. Uitstekend draagcomfort en dito afwerking, ik kan de strap van harte aanbevelen. Binnen 4-5 dagen in huis en de kortingscode geldt (blijkbaar) nog steeds. (-15%).

2 likes

Misschien toch maar een keer een proberen dan. Het ligt natuurlijk ook wel aan de lugs hoe een en ander aansluit op je pols. Bij een seamaster kan dat heel anders zijn dan bij een sub. Als ik er een aanschaf, dan zal ik het iig wel reviewen op hebt forum natuurlijk.

2 likes

Heb net een setje binnengekregen. Stelt niet bijzonder veel voor. Ruikt naar goedkoop plastic, trekt stof aan als een malle. Rafeltjes in de gaatjes en bij de kastaanzet.
Wel erg soepel. Geen metalen binnenkern. En oh ja… ongevraagd een imitatieproduct gekocht :thinking::thinking::thinking:

1 like

Thanks voor het delen van je ervaring. Even voor de duidelijkheid deze komt dus niet van de orginele Rubber B website? Hoeveel heb je betaald als ik mag vragen?

Dit is die van Banggood…com die @Bidle hierboven weergaf. En nee het is dus geen originele. Het feit dat er RubberB op staat vind ik ook jammer. Totaal 19,95 euri incl shipping. Kan hem niet passen op mn gmt2 want die is voor een paar weken weg voor een servicebeurt. Ben benieuwd of het groen matcht met de gmt wijzer.