Submariner met rubberen band?

Mensen wat is jullie mening van een submariner met een zwarte rubberen band?

13 likes

Niets mis mee.

7 likes

Ik vind het gaaf. Een duiker en rubber gaan hand in hand.

6 likes

Staat erg gaaf. Zou het zelf nooit doen alleen. De Oyster is gewoon te mooi en comfortabel :slight_smile:

5 likes

Is dat een Rubber B of Everest op de foto?

Ik heb een Rubber B, helaas past deze niet op mijn 14060M. Wil deze wel op rubber proberen.

1 like

Foto is RubberB (online gevonden). Ik heb zelf de 14060, zou hij hier ook niet op passen? Ik ben niet helemaal op de hoogte van de verschillen buiten het uurwerk.

Ik heb de site bekeken. Er zijn ceramic en non-ceramic versies.

Blijkbaar heb ik een ceramic versie. En die past niet op een 14060M.

1 like

Ik vind het ook niet verkeerd, maar zie/draag een sub liever op staal.
Heb de afgelopen weken een explorer 39mm op rubber gedragen en dat is me toch erg goed bevallen. Heb trouwens wel een voorkeur voor de Everest banden. Heb beide besteld om te vergelijken en Everest is in het begin iets stugger, maar qua aansluiting en bevestiging vind ik hem beter.

Binnenkort ook eens onderstaande bestellen, benieuwd of de RubberB en Everest de prijs echt waard zijn.

1 like

Nee, sub hoort op staal :+1:

3 likes

Goed punt! Mocht ik voor een rubberen band gaan ga ik van jouw bevinden uit en kies ik voor Everest! De goedkopere die je aangeeft zijn het voor mij net niet. Wil sowieso de clasp mee overzetten.

Vermoed dat de goedkopere het hem ook niet is. Heb bij de Everest en RubberB ook ervoor gekozen om de sluiting over te zetten.

Nee oogt toch wat goedkoop naar mijn idee.

Heb je de sluiting en band zelf overgezet?

Sub op rubber Nieks mis mee, ook het voordeel dat je zo nu en dan kan wisselen.
vind beide top

1 like

Iemand ervaring met de rubberen band van zealande voor de sub?

Nee oogt toch wat goedkoop naar mijn idee.

Heb je de sluiting en band zelf overgezet?

1 like

Is niet zo spannend, als je een bandje op maat kan maken, dan is dit ook geen probleem.

1 like

Die jij hebt is met buckle en compleet zwart ?

Vind het heel gaaf staan!

2 likes

Nee, zwart met sluiting.

Staat prima voor de afwisseling. Maar een sub hoort op staal.

1 like