Met enkel deze fotos kan niemand hier iets voor je doen…
Vals Peter, het horloge is al echt verklaard. Nu gaan we lekker allemaal wijn drinken en kut roepen!
Wijn met slippers voor jou;)
Haha dan kan ik maar beter een goede fles uit het rek pakken.
Hij ziet er op het eerste gezicht strak uit. Maar dat is ook niet zo heel moeilijk op een overbelichte en onscherpe foto. Reeks gedetailleerde foto’s vragen (uit alle hoeken) en per voorkeur met de achterdeksel verwijderd zodat je ook het uurwerk op echtheid kan toetsen. Als een verkoper daar om welke reden dan ook geen zin in heeft bij een horloge met deze waarde, snel verder kijken.
Het achterdeksel. Scusie! Was een vluggertje.
Zou best echt kunnen zijn, maar ik mijd liever een ‘‘vriend’’ die deze combinatie aan auto, outfit (pauper broekie, maar ieder zijn smaak… niemand boven de 30 draagt zo’n broek) en horloge heeft.
Mijn ervaring is dat de indruk gewekt wordt dat je gematst wordt en vervolgens wordt de sfeer opdringerig.
Ik pas. Indien ik niet weet waar dit horloge vandaan komt en er een hagelnieuw model zonder doos en papier tekoop aangeboden wordt, mag de deal nog zo goed geprijsd zijn, maar spendeer ik liever wat extra geld met meer zekerheid en informatie.
Neem nou maar gewoon van mij aan dat het horloge echt is
Ik zie er net 1 in het blauwe gedeelte waar ik dan in elk geval minder twijfel bij zou hebben
Waar is de topic starter?
Niet iedereen met een Porsche heeft geld over voor een Rolex.
De cijfers zijn een beetje blurry en je zou het uit andere hoeken moeten zien. Maar volgens mij is het wel gewoon een echte SEAT.
Oke oke. Ben hier net nieuw.
Maar had eigenlijk kunnen weten dat er zoveel gezegd zou gaan worden.
Ik denk zelf ook dat het horloge echt is.
Maar korte uitleg waarom ik twijfelde.
Ik ken iemand die altijd alles heeft als ik iets heb.
Ik heb zo zelfde horloge gekocht alleen met blauwe plaat. Daarna stuurde hij een paar dagen daarna deze fotos naar mij. En zij dat hij die had gekocht.
Verder heb ik hem nooit in het echt gezien van hem.
En hij is iemand als hij iets heeft draag hij het.
Dus denk dat hij echt is maar even om had die dag lol. Hij lieg zoveel tegen me dat ik er nu even dieper in wou zoeken. En mensen niet zo snel oordelen over wat mensen rijden voor auto en welk horloge er niet bij past kwa prijs. Ik heb er meer en ik rij nu een diahatsu lol
Nieuw model? De Diahatsu lol?
Ik stem toch voor nep, lol.
Waar maak je jezelf druk om maat.
Kalmte kan je redden.
Is dat een nieuw soort fatbike ofzo?
Ja waar maak je druk om haha.
Als iemand zo dicht bij kom en zo veel lieg wil je soms dingen uitzoeken