Submariner ref. 126618. Echt of nep?

Gezondheid!

10 likes

Nep!
De zwarte bezel van dit specifieke horloge heeft in het echt veel minder glans.

Eh die keramische bezels zijn echte glim kanonnen.

Kennelijk voelt hij de behoefte om zich te bewijzen. Ik zou z’n plaatje lekker liken, leuk voor hem en weer verder gaan met je dag. Kost je niks en levert je niks op dit…

6 likes

Nee, het gaat hier duidelijk over een diahatsu.
Jij post een foto van een daihatsu.
Verder twijfel ik of dat wel een lol is.

1 like

Ja ik heb ook wel paar dingen die ik heb vergelijk met mijn wijzerplaat . Lijk ook dat ik dingen er anders aan vind. Maar kan ook in me hoofd zitten

Pfffff okay, veel plezier ermee

1 like

Je denk dat dat niks kost met iemand omgaan die alles lieg lol. Dat moet je eerst mee maken zo iets

Je hebt helemaal gelijk. Ik lieg. Lol.

2 likes

:joy: :ok_hand:t2:

Ja om heel eerlijk te zijn ben ik wat minder geïnteresseerd in die details. Dit is ten slotte een horlogeforum

2 likes

Kan je hier maar tot 50 berichten sturen ?

Ja mensen wouden weten hoe het verhaal zat lezen eerst voor antwoord

Stuur nog 1 keer tstuur nog 1 keer twee fotos.
Misschien dat iemand verschil ziet .
Blauw is sowieso echt

Krijg bekant een beroerte om iets van deze zin te maken.
Gun iemand zijn/haar horloge, afgunst maakt niemand een beter mens.
Als de wederpartij het idee heeft om ogen uit te steken m.b.v. een namaak, dan is dat zijn/haar keuzen.

Geloof dat hier een slot op kan, gaat niet om de aanschaf van een horloge of poging tot fraude.

7 likes

Die bezel glanst inderdaad niet erg. Ik denk bij nader inzien ook dat deze nep is… :thinking:

4 likes

Dus je hebt een Rolex gekocht en nu heeft iemand anders ook een Rolex gekocht maar die ander lieg de hele tijd en nu wil je weten of de ander lieg of echt is en wat wil je er daarna mee doen het is wel of niet en als hij zegt welles en wij zeggen nietes wat dan lol of als wij zeggen welles en hij zegt welles dan is het gewoon wat het is lol.

32 likes

Rolex en panerai zijn zo’n beetje de meest gereproduceerd horloges …jaren geleden al nagenoeg op de pols niet van echt te onderscheiden. Ooit side by sides gedaan met panerai en dan moet je soms
Echt met je ogen dicht voelen naar afwerking, balans en gewicht etc

Ik durf mijn hand er voor in het voor te steken dat deze echt is, maar dat had ik al drie keer gezegd. Verder echt een waardeloos topic geworden dus ik klap hem op voor vandaag. Hoi hè.

7 likes

Toch zeker bedankt er voor

Ik heb ze even uitgeknipt en vergroot en daarna met de juiste software wat verbeterd. Daarna met wat vrienden uit de intelligence community bekeken. De meningen waren wat verdeeld, dus ik hou een slag om de arm, maar het lijkt erop dat de onderste - gecorrigeerd voor lichtinval, tijdstip van de dag en halfrond - maar nogmaals, hou me ten goede, een andere kleur heeft.

13 likes