Trap ik er nu gewoon in?
Jep
??? Tuulijk niet.jij bent de enige die mij met fatsoen beantwoord, bedankt daar voor. De rest vindt zich zelf veel te interessant. Ik weet dat je moeilijk aan een nieuwe Rolex komt. Maar ik heb gewoon een oprechte vraag.als ik wil trollen zeik ik hier de Seiko lovers we af.
Ok.
Iig… waar waren we. Oja, Duitsland. Weet ik niet. Hoorde iets makkelijker. Maar zelf nooit daar een Rolex gekocht.
Ik zou eerst de NL en BE AD’s af gaan persoonlijk.
Ok. Ik ga je advies op volgen bedankt.
Ik verwacht als antwoord: “Wilt u het meenemen of hier opeten?”.
Duurt wel even ja, - maar bij de GD wel op voorraad,- voor 9250,- (kramer watches)
Lastige kleur. Schrijft waarschijnlijk af als een malle.
Of de blauwe, ook leuk
Maatje van me scoort er zojuist één bij een AD in Mexico…De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Het lijkt over de hele wereld behoorlijk onmogelijk @Bradley2007. Zelfs op een wachtlijst komen is al een hele opgave. De kans op succes is dus niet erg groot. Ik probeerde het tevergeefs in een aantal landen waar ik op die momenten was, totdat ik ‘m alsnog boven list particulier kocht in Nederland
Ok.dus de kans dat ik mail van gassan krijg is ook nul.ik proberen een paar winkels te bezoeken. Wordt vervolgt. En als het niet lukt, er staan er nog wel wat op chrono. Dan maar meer betalen.
Ben je meer dan 10jaar ingevroren geweest ?
Probeer de Action
Ik heb me ergens in okt 2018 op een lijst laten zetten, half jan 2019 had ik em.
Dat valt nog mee, daar wil ik het we voor doen. Als ik maar op een lijst kom.
En nu wachten op de Seiko maffia.
Yakuza contra Ndrangheta
Haha hilarisch topic. Heb je onder een steen geleefd? Of ben je een tijdsreiziger die uit 1999 komt en nu ineens 20 jaar later in 2019 bent beland