Submariner

Vreet jij je schoen nou maar op, mafklapper…:rofl::rofl::rofl:heerlijk dit :ok_hand:

1 like

Je zegt het eigenlijk zelf al. Mismanagement en nóg niet.

Kijk bijvoorbeeld naar Zenith wat verkeerd management met een merk kan doen. Het ene moment niet om aan te gluren, het andere moment worden ze ineens bijna begeerlijk. Nu kan dit met ieder merk gebeuren, dus ook Rolex (of meer bepaald sommige modellen van Rolex. Je moet net geluk hebben het juiste model op het juiste moment te bezitten)

Een ander recent voorbeeld buiten de horlogewereld maar wel vergelijkbaar is die van klassieke auto’s.

Neem de veiling van de Porsche type 64. Hele hype er naar toe, records zouden worden verbroken, maar één cock-up en de hele veiling lag gelijk plat. Trek dit voor de beeldvorming even door naar horloges. Stel dat dit een one-off Daytona zou zijn geweest die helemaal gehypet zou zijn door Hodinkee, Fratello en ArchieLuxury en hetzelfde zou gebeuren tijdens die veiling. Je zal kort daarvoor, tijdens de hype, net een Daytona boven list hebben gekocht om mee te liften op het verwachtte succes van de veiling en hetzelfde gebeurd. Dan baal je ook wel…

Was er maar een manier om dat ding op te bergen met zo min mogelijk kans op schade. Geen idee luchtdicht ofzo? Wellicht onder vacuüm?

Interessante vraag ik denk dat ik er ff een topic over ga openen

4 likes

Eh… je moet ook dan niet kopen voor een veiling, zo belangrijk, maar verkopen… :v:
Dan haal je de hendel over.

:beers:

1 like

Dan had je bij de laadpaal weer genoeg tijd gehad voor fotootjes

2 likes

Op de vluchtstrook toevallig? Ik zag je rijden, maar kon er niet langs. Wil je de volgende keer even aan de kant gaan als je dit in je binnenspiegel ziet?

6 likes

Geweldige muziek, matige film.

Boring. Maar klopt. Dan kan je ook even het glaasje poetsen en de juiste hoek uitkiezen.

Als ik op de vluchtstrook rijd, doe ik max 100. Anders vind ik het ronduit asociaal.

8 likes

Cool, is dat zo’n schoenenpoets machine in je spiegel?
Die staan ook vaak in hotels.

1 like

The father of all dive watches. ‘Meer eigen identiteit’ zegt ie. :joy:

2 likes

In de vorm van niet 4 per dag tegenkomen.

3 likes

Well sir, you just messed up big time today :exploding_head:

1 like

Waarom ga je op een lijst staan voor iets wat je toch niet wil :thinking:

5 likes

Mijn bericht heb ik verwijderd. Na 8 pb’s :see_no_evil:

1 like

Zojuist mijn 114060 besteld. Met een beetje geluk heb ik hem dit jaar nog.

10 likes

In Duitsland?

Want toen ik in Dusseldorf rond ging bij 3 Rolex AD’s was het toch een ander verhaal.

Gassan vertelde mij laatst dat ze die hele lijst in de prullenbak hebben gestopt. Pech voor de mensen die er jaren op hebben gestaan.

Aha, daarom staan je Invicta’s te koop. In de markt voor een Rolex? En onder dwang van het aanzicht van je grootste Invicta hebben ze de oude lijst vernietigd zodat jij nu bovenaan staat?

2 likes

Was geen probleem daar

1 like