Submariner

Mooi zo. Het lijkt me namelijk geen geliefde klok als deze niet ingevoerd zou zijn. Naast dat deze natuurlijk überhaupt niet EU geleverd is.

Waarom is het horloge dan niet gelieft. En niet met belachelijke antwoorden komen. Is een oprechte vraag.

Nieuw? Gefeliciteerd man!

1 like

Al tijdje hoor paar weken :blush::+1:

1 like

Gaaf. Post ‘m zo nu en dan :+1:

9 likes

Zal ik doen. Hierbij nog een paar foto’s omdat je het zo kan waarderen!

12 likes

Dezelfde sluiting als mijn Rolex, de mijne is nu ruim 16 maanden en daar zitten als aardig wat deskdrivers op…houd je ook niet tegen want hij wordt dagelijks gedragen behalve nu op vakantie is hij in ruste.:+1:

1 like

Ik heb die van mij alleen gekocht omdat hij waarschijnlijk meer waard wordt. Ik reken op 10k plus voor het einde van het jaar. Verder vind ik er weinig aan. Gelukkig staat er heel groot Rolex op, dat maakt het nog enigzins acceptabel.

27 likes

Precies, en waarom zou je er van genieten? Dat komt later wel als je hem verkoopt. Er komen alleen maar krassen op. Gewoon uit het doosje, foto’s maken en meteen weer terug. Lekker iedereen gek maken en de prijs een beetje opdrijven. Hell yeah!

7 likes

Mooi. Zo puur en maagdelijk :ok_hand:

2 likes

Schoen! Ik geloof je niet…:fu::fu::joy: fukking geldwolf.

2 likes

Echt niet? Ik heb wel gehoord dat een service erg duur is. Dus ik hoop hem wel te kunnen verkopen net voordat de batterij op is.

13 likes

Als je af en toe naar een HF diner komt, heb je zo een service bon te pakken :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Ik hoorde dat die batterijen gewoon op te laden zijn in de magnetron

4 likes

Ik was ooit zo’n connaisseur. Ik vond het helemaal niks om eerlijk te zijn. Voelt zo fragiel, en de band was driewerf káá-úú-téé.

Verder valt het op, mits je het zien wil, dat hier op het forum vaak wordt gesteld dat jouw ‘proleten’ neerkijken op lagere segmenten. Ik denk eerder dat die mensen die dat denken gewoon een pesthekel hebben aan wat Rolex uitdraagt, en in Grand Seiko hun favoriete antigif hebben gevonden. Dan galopperen ze hier een beetje in de rondte op hun ‘geweldige afwerking’-stokpaardjes enzo…

Daar trap ik dus mooi niet in Peet, dat snap je.

2 likes

Een gedachtenexperiment voor de pure ‘liefhebbers’: indien je van een Submariner de merknaam zou veranderen naar iets als IWC of Breitling, best een beetje kwaliteit dus, zou er dan nog zoveel over worden geschreven (en worden betaald) als nu? In de ideale casus zou dan het antwoord ‘ja’ moeten zijn. Of prefereert toch de status? Ik twijfel.

1 like

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Echt lekker zie je het niet staan… :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Nee. Ik had het glaasje wel even mogen poetsen en een andere hoek mogen kiezen. Maar ik reed bijna 300 dus dan is dat weer een beetje gevaarlijk.

4 likes

Nergens voor nodig. Status heeft een Rolex zeker. En dat komt wellicht door marketing en kwaliteit.

Net als Mercedes…:v: